Ik ben op zoek naar een 'nieuwe' mobiele telefoon omdat mijn huidige Jiayu G4 het begint te begeven na ca 1,5 jaar dienst.
Ik zoek een?
Ik zoek een telefoon die niet te groot is (5 inch is eigenlijk de max). GPS moet (redelijk) goed werken, ik vind de huidige G4 niet goed genoeg (Mediatek schijnt hier vaker last van te hebben). Daarnaast Camera vind ik medium belangrijk (een redelijke foto maken, hoeft geen super-duper kwaliteit). Accuduur moet ook acceptabel zijn (zeer licht gebruik ca 1,5 / 2 dagen).
Wat is je budget?
100-200 euro ongeveer (liefst zo weinig mogelijk uiteraard).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
90% van de tijd zit de telefoon in m'n broekzak te wachten op inkomende belletjes / berichtjes.
de overige 10% is af en toe een webpagina bezoeken / weer checken / agenda checken etc. af en toe een foto maken (van de kleine bijvoorbeeld), en navigeren indien ik de weg niet weet (dan heb ik wel een lader bij de hand).
verder geen eisen anders dan dat het soepel lopen moet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat zouden jullie adviseren op basis van mijn wensen? als er ervaringen zijn met de bovenstaande zou ik dat ook op prijs stellen uiteraraard
- Evt een 2e hands / refurbished goed merk een optie of is dit af te raden?
Ik zoek een?
Ik zoek een telefoon die niet te groot is (5 inch is eigenlijk de max). GPS moet (redelijk) goed werken, ik vind de huidige G4 niet goed genoeg (Mediatek schijnt hier vaker last van te hebben). Daarnaast Camera vind ik medium belangrijk (een redelijke foto maken, hoeft geen super-duper kwaliteit). Accuduur moet ook acceptabel zijn (zeer licht gebruik ca 1,5 / 2 dagen).
Wat is je budget?
100-200 euro ongeveer (liefst zo weinig mogelijk uiteraard).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
90% van de tijd zit de telefoon in m'n broekzak te wachten op inkomende belletjes / berichtjes.
de overige 10% is af en toe een webpagina bezoeken / weer checken / agenda checken etc. af en toe een foto maken (van de kleine bijvoorbeeld), en navigeren indien ik de weg niet weet (dan heb ik wel een lader bij de hand).
verder geen eisen anders dan dat het soepel lopen moet.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Ik zag de Elephone P8000 maar die vind ik redelijk aan de grote kant
- Hongmi Redmi 1S, Heeft m'n vriendin en bevalt goed (Samsung Chipset!) (wel wat 'outdated).
- Elephone P6000 Pro - Geen ervaringen mee.
- XIAOMI REDMI HONGMI NOTE 2 - zelfde , geen ervaringen maar wel MTK
- XIAOMI MI4 - beetje prijzig, verder prima.
Wat zouden jullie adviseren op basis van mijn wensen? als er ervaringen zijn met de bovenstaande zou ik dat ook op prijs stellen uiteraraard
- Evt een 2e hands / refurbished goed merk een optie of is dit af te raden?
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen