Origin aanmeldverificatie

Pagina: 1
Acties:

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:01
Laatst heb ik mijn telefoon verkocht waarmee ik gebruikt maakte van de Authenticator app.
Op mijn nieuwe telefoon de gemaakte back-up terug gezet, maar nu moest ik dus die app voor alles opnieuw instellen. De is bij alles gelukt behalve bij Origin.

Ik kan dus nu niet meer inloggen bij Origin.
Ik ben alleen nog ingelogd via de toepassing zelf op mijn PC, maar als ik hier wat wil wijzigen bij de beveiliging dan vraagt hij dus de code van die app.

Via Origin zelf kan ik niks vinden, ook heb ik ze gemailt, maar ik krijg nooit een reactie.

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 00:10
2e hit bij zoeken op 'origin authenticator'

https://www.google.nl/url...PdC9WFm8I11GYyjTA&cad=rja

Daar staat beschreven hoe je de 2-step-auth weg krijgt.

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 16:14

EnnaN

Toys in the attic

Dit is wel DE usecase voor backupcodes. ALs je die afgedrukt hebt bij het installen zou je die kunnen gebruiken, maar ik gok dat je die niet hebt?

sig

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:01
Daar staat alsnog geen oplossen, maar ik ben aan het chatten met ze nu.

Nou die code kan ik niet denken gehad te hebben bij dit account. Van al de andere dingen heb ik ze wel, maar daar had ik ze niet van nodig om ze weer in te stellen.

Als ik mijn account wel weer heb zal ik een kijken of ik zo'n code kan aanvragen dan.

Edit:L

Het is inmiddels opgelost via de chat. De app is nu opnieuw ingesteld en ik kreeg ook back-up codes dus deze heb ik nu goed bewaard.

[ Voor 18% gewijzigd door Gait op 16-09-2015 12:04 ]

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 00:10
Gait schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:58:
Daar staat alsnog geen oplossen, maar ik ben aan het chatten met ze nu.

Nou die code kan ik niet denken gehad te hebben bij dit account. Van al de andere dingen heb ik ze wel, maar daar had ik ze niet van nodig om ze weer in te stellen.

Als ik mijn account wel weer heb zal ik een kijken of ik zo'n code kan aanvragen dan.

Edit:L

Het is inmiddels opgelost via de chat. De app is nu opnieuw ingesteld en ik kreeg ook back-up codes dus deze heb ik nu goed bewaard.
Jawel, de oplossing is contact opnemen met Origin. Als je geen reactie krijgt op mail, zoek je andere manieren. Op tweakers zal geen Origin mod zitten die toevallig je probleem ziet en gaat behandelen.

"Daar staat alsnog geen oplossen, maar ik ben aan het chatten met ze nu."

Dat is de oplossing die daar stond. Contact opnemen met Origin :)

--edit--

Fijn dat het opgelost is ;)!