Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk foto en video editing, Adobe ps5 , Adobe after effects, Sony vegas. Een verslag maken voor school en games uit 2012/2013 spelen geen zware games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 700 euro kosten en het liefst met een goedkope dvi monitor 17"
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, Muis En windows 7.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart lijkt me genoeg maar het liefst minimaal 2 gb , en een ssd zou heel fijn zijm om os. Op te installeren maar alleen als het binnen het budget past
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur. Maar het liefst een merk waar wel wat over te vinden valt op het internet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-Processor minimaal Quad-Core
-zo min mogelijk gedoe met cooling paste etc. Wordt mijn eerste pc build dus het liefste geen moeilijke dingen ( nog)
Ga je overklokken?
Geen idee hoe dus nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met uitzoeken van een goeie pc die nog wel 5 jaar mee kan, zo niet dan bedank ik jullie in ieder geval hartelijk voor de moeite die jullie namen om dit te lezen
Mijn lijstje :
Ik wil voornamelijk foto en video editing, Adobe ps5 , Adobe after effects, Sony vegas. Een verslag maken voor school en games uit 2012/2013 spelen geen zware games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 700 euro kosten en het liefst met een goedkope dvi monitor 17"
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, Muis En windows 7.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart lijkt me genoeg maar het liefst minimaal 2 gb , en een ssd zou heel fijn zijm om os. Op te installeren maar alleen als het binnen het budget past
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur. Maar het liefst een merk waar wel wat over te vinden valt op het internet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-Processor minimaal Quad-Core
-zo min mogelijk gedoe met cooling paste etc. Wordt mijn eerste pc build dus het liefste geen moeilijke dingen ( nog)
Ga je overklokken?
Geen idee hoe dus nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met uitzoeken van een goeie pc die nog wel 5 jaar mee kan, zo niet dan bedank ik jullie in ieder geval hartelijk voor de moeite die jullie namen om dit te lezen
Mijn lijstje :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-4300 Boxed | € 72,- | € 72,- |
| 1 | ASRock FM2A88X-ITX+ | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Asus R7240-2GD3-L | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Cooler Master K380 | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Toshiba Canvio Basics 1TB Zwart | € 49,- | € 49,- |
| 2 | Philips 196V4LAB2 Zwart | € 89,05 | € 178,10 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 43,- | € 43,- |
| 1 | LG GP60NS50 Zilver | € 27,50 | € 27,50 |
| 1 | Corsair Builder CX500 | € 0,- | € 0,- |