Dreigement van Vodafone terwijl je allang overgestapt bent?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Hoi ik ben in juli overgestapt van Vodafone naar KPN. Alles werd altijd via auto incasso betaald nadat alles betaald was heeft Vodafone de incasso beeïndigd.
Volgens MyVodafone had ik niks openstaan.

Echter in juli ontving ik 1e aanmaning of ik even drie maandbedragen wilden neertellen zonder enige specificatie want ik zou achter lopen. Gebeld en volgens helpdesk was er niks aan de hand kon de brief weggooien er stond niets open. Helaas hebben ze dat niet even gemaild als bewijs :-(

Van de week een laatste herinnering. Weer een rekening met nog minder tekst maar veel dreigende taal of ik nu dik twee maandbedragen wilde betalen anders werd een incassobureau op me afgestuurd plus de bijkomende kosten.

Bellen lukt niet je komt er niet door.

Zijn er meer mensen die last hebben van onterechte rekeningen?
Op FB zie ik wel wat mensen staan met een zelfde probleem. Heb geen zin in deurwaarders aan de deur straks omdat Voda's adminstratie een puinhoop is.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als jij kunt aantonen dat je netjes betaald hebt, meestal aan de hand van bankafschriften, dan kun je een deurwaarder prima binnenlaten voor een bakje koffie. Deze persoon kan dan na z'n bakkie weer terug naar Vodafone met de mededeling dat jij jouw gedeelte hebt gedaan.

Het enige wat ik me kan bedenken waarom je extra zou moeten betalen is dat je het contract niet uitgediend hebt, dat kan ik niet uit je startpost halen.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Breezers op 16-09-2015 08:07 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Waarschijnlijk hebben ze bij het afsluiten van je nummer niet de X maanden opzegtermijn verwijdert in het Vodafone systeem.

Bellen naar VF klantenservice werkt prima en als je even geduld hebt kom je daar wel doorheen (niet zo snel opgeven)

Als je contractduur daadwerkelijk verlopen was en de nummerbehoud aanvraag de opzegtermijn heeft gerespecteerd, dan is er niets aan de hand. Is dit niet het geval, dan moet je nog even het restant betalen.

Zoek even je originele contract met de contractuele einddatum, zoek uit wanneer je de nummerbehoud aanvraag hebt ingediend, welke datum ben je overgezet en heb je het opzegtermijn in acht genomen.

[ Voor 17% gewijzigd door Breezers op 16-09-2015 08:24 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:16

netblade

Sunrise

Ik vind dat sommige mensen hier nog te gematigd zijn over de administratieve chaos binnen in Vodafone.
Zorg er in ieder geval voor dat je al je facturen van destijds naar voren kan halen. Inclusief contact en afschrijvingen.
Verder bellen met Vodafone gaat je heel wat uren kosten omdat die lui daar (apart van dat het een extern bureau lijkt te zijn waar je naar toe wordt doorverbonden) geen weet hebben wat ze moeten doen. Laat je niet afschepen met tickets die ze na enkele weken zonder opgaaf van reden weer sluiten, verder heel veel succes.
Mocht het zover komen dat ze met deurwaarders aan de deur komen, richt je dan tot consumentenprogramma's/bladen, het wordt maar eens tijd dat die administratieve ellende van Vodafone aan het licht gesteld wordt!

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 16-09-2015 08:58 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb een paar dagen terug ook een brief gehad van Vodafone, waarin stond dat ik een openstaande schuld had van ongeveer 100 euro. Ook stond er dat ik eerdere betalingsherinneringen zou hebben genegeerd, dat dit de laatste herinnering is en dat ik een deurwaarder kan verwachten als ik niet voor 25 september had betaald.

Ik ben in mei overgestapt van Vodafone naar KPN. Ik heb niet meer ingelogd op My Vodafone, ik had verwacht dat Vodafone laatste betalingen automatisch zou afschrijven. Dat bleek dus niet te kloppen, er stonden nog twee rekeningen open waarvan het totaalbedrag (abonnementskosten mei + buitenbundelkosten mei) uitkwam op precies het bedrag uit de brief.

Toen ik de facturen nog eens goed bekeek zag ik dat ze niet klopten. Vodafone rekende me bijna 40 euro aan "resterende abonnementskosten" aan (ook al liep mijn abonnement al sinds 2010) en de abonnementskosten waren niet proportioneel verrekend. Ik heb wat contact gehad met Vodafone Webcare, daar hebben ze het vrij snel rechtgezet en nagenoeg de helft van de factuur kwijtgescholden.

De andere helft hebben ze recht op (en die betaal ik ook gewoon), maar ik vind het wel jammer dat het zo'n administratief rommeltje is bij Vodafone.

We are shaping the future

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JossKp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-09 05:41
Ik heb enige tijd geleden een vergelijkbaar probleem gehad (T-mobile). Contract beeindigd, echter nog een maand gefactureerd (een bedrag van 250 euro nota bene). Meerdere malen gepoogd dit recht te zetten met de klantenservice, maar dit mocht niet baten.

Uiteindelijk terecht gekomen bij een deurwaarder, nog eenmaal aangegeven dat deze factuur onterecht was. Dit werd genegeerd en toen kwam een paar maanden later de dagvaarding binnen. Met veel plezier heb ik hierop mijn reactie aan de rechtbank verstuurd, incl bevestigingsbrief van de opzegging en een factuur voor de gemaakte uren voor het opstellen van mijn verzet en contact met de klantenservice.

Uiteindelijk heeft T-mobile in deze moeten opdraaien voor de kosten van de rechtbank en mijn gemaakte kosten voor het opstellen van mijn eigen verzet en schriftelijk en telefonisch contact met T-mobile (a 90 euro per uur, werd geaccepteerd door de rechter).

Laat je niet afschrikken. Zolang jij niet fout zit, kunnen ze je weinig maken.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

netblade schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:56:
Ik vind dat sommige mensen hier nog te gematigd zijn over de administratieve chaos binnen in Vodafone.
Zorg er in ieder geval voor dat je al je facturen van destijds naar voren kan halen. Inclusief contact en afschrijvingen.
Verder bellen met Vodafone gaat je heel wat uren kosten omdat die lui daar (apart van dat het een extern bureau lijkt te zijn waar je naar toe wordt doorverbonden) geen weet hebben wat ze moeten doen. Laat je niet afschepen met tickets die ze na enkele weken zonder opgaaf van reden weer sluiten, verder heel veel succes.
Mocht het zover komen dat ze met deurwaarders aan de deur komen, richt je dan tot consumentenprogramma's/bladen, het wordt maar eens tijd dat die administratieve ellende van Vodafone aan het licht gesteld wordt!
Gematigd? Omdat jij misschien enkel leest (of heb ervaren) over slechte administratie daar, betekend niet dat dat voor iedereen zo is. Vodafone doet het persoonlijk al 10x beter dan T-Mobile, dat was helemaal een ramp voor mij. En dank je dan echt dat door die paar 'missers' consumentenprogramma's vooraan staan om een item te maken?

Herinnering heeft altijd factuurnummer vermeld, vraag die factuur op en kijk wat er op staat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Heb ongeveer een zelfde drama meegemaakt met Vodafone.

In januari werd mijn telefoon gestolen, net nadat ik op hybride was overgestapt. Had hiervoor de machtiging nog niet getekend. En werd door de vodafone winkel geadviseerd dit ook nog niet te doen, omdat mijn telefoon toch gestolen was. Wat later blijkt is dat er de komende 3 maanden gewoon geld wordt afgeschreven. Hierbij heb ik wel een nieuwe sim-kaart aangevraagd. Daar begon het. Door een onbekende reden kon Vodafone na 6 nieuwe sim-kaarten nog steeds geen nieuwe sim-kaart koppelen aan mijn telefoon nummer. Na 15 weken adviseerde ze mij dat ik maar beter een nieuw nummer kon nemen, want het systeem ging toch niet werken. Dit heb ik alleen gedaan onder de conditie dat mijn beltegoed overgezet kon worden, was prima en geen probleem. Dus nieuw nummer gekregen, en ik bellen naar de klanten service, Nee meneer, wij kunnen geen tegoed overzetten. Naar de winkel gegaan, ik weet niet wie dat u belooft heeft, maar dat is niet mogelijk.

Beltegoed missen kon ik nog mee leven. Toen begon ik mailtjes te krijgen dat ik nog een bedrag had openstaan, ik dus in de live chat vragen, zou niet van hun afkomen, en zou phishing zijn. Heb daar dus geen aandacht meer aan besteed. Mailtjes bleven wel komen, tot dat er opeens een aanmaning kwam. Potjandorie, ik dus weer naar de livechat, nee komt echt niet van ons af.

Toen ik op vakantie wou gaan naar Amerika, had ik wat extra geld op mn telefoon gezet (40 euro), wat blijkt, hebben ze daarvan automatisch die rekening betaald...

Gewoon om te huilen die administratieve bende bij Vodafone...

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

• Schrudde
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 18:51
Zorg in dit soort ellendetoestanden altijd dat je aangetekende brief met je resume, of nog beter, een fax stuurt. Met ook een verzoek om een reactie binnen een periode.
Dan kan je altijd bewijzen dat je meteen aangaf dat t niet klopte, dat ze ook niet in zijn gegaan op verzoeken het tegendeel aannemelijk te maken e.d.
Dan win je al heel snel bij een rechter.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, ik heb ook recentelijk zo'n brief ontvangen, en van een aantal andere mensen weet ik ook dat ze een rekening hebben ontvangen. Is een fout van Vodafone.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:16

netblade

Sunrise

SinergyX schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:10:
[...]

Gematigd? Omdat jij misschien enkel leest (of heb ervaren) over slechte administratie daar, betekend niet dat dat voor iedereen zo is. Vodafone doet het persoonlijk al 10x beter dan T-Mobile, dat was helemaal een ramp voor mij. En dank je dan echt dat door die paar 'missers' consumentenprogramma's vooraan staan om een item te maken?

Herinnering heeft altijd factuurnummer vermeld, vraag die factuur op en kijk wat er op staat.
Ik heb bij een onafhankelijke telecomretailer gewerkt voor een paar jaar, en geloof me 7 van de 10 klachten gingen over Vodafone. Spookrekeningen, data die berekend wordt terwijl het toestel uit staat.
Dan nog niet te spreken over dat ze letterlijk alles afschuiven op de klant, grote muil aan de lijn, een dealerdesk waar je werkelijk waar geen moer aan hebt omdat je alles naar een onmogelijk lang emailadres moet sturen.
Contractverlengingen die de mist in gingen en Vodafone deed er niks aan, telkens het antwoord krijgen we maken een ticket aan, vervolgens sluiten ze die weer af om zonder communicatie naar ons of de klant het in een ander ticket voort te zetten.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat ze 4G abonnementjes aanboden terwijl er hier midden in de randstad nog geen mast was omgebouwd maar dit wel als zodanig verkochten aan de klant. En raad eens? het lag allemaal aan de klant, aan het toestel aan de sim kaart, KPN en T-Mobile waren hier allang klaar en Vodafone heeft pas ergens begin dit jaar (dik een jaar nadat T-Mobile de laatste mast had omgebouwd) ook de boel maar eens afgerond. Wat mij betreft pakken ze de netwerklicentie van dit stel prutsers af en laat de overheid een serieuze partij aan de gang gaan.

Met T-Mobile nooit last gehad (zowel privé als zakelijk niet) en KPN 1x een probleempje gehad maar dat werd in tegenstelling tot bij dit zooitje ongeregeld wel na een tijdje goed opgelost.
Ver weg blijven bij Vodafone is altijd mijn advies.

[ Voor 6% gewijzigd door netblade op 16-09-2015 11:41 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• niek_nijmegen
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 16:07
Ik heb begin september ook een brief gehad over een betalingsachterstand. Zonder verdere specificatie, met alleen de zin: 'deze achterstand komt voort uit de beëindigde overeenkomst'. Ik heb ook altijd alles betaald per automatische incasso, en de beëindiging van het contract was volgens mij correct verlopen.

Ik zal ze een brief sturen, met de melding dat ik er vanuit ga, dat het op een misverstand berust, en dat ik anders graag bewijsstukken en specificaties van ze ontvang.

Alles ist richtig, auch das Gegenteil. Nur »zwar - aber«, das ist nie richtig. (Kurt Tucholsky)

• audb
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:43
Niet gespecificeerd ? dan ga je lekker op de bank zitten en wachten tot er een brief komt van de incassobureau en als die het ook niet doen dan hebben ze niet aan hun informatie verplichting voldaan.
Nou zou je bang kunnen worden en angstig in een hoek gaan kruipen en wachten tot de deurwaarder aan de deur komt maar je hebt dan bewijs dat ze in gebreken zijn gebleven en moet vodafone met de staart tussen hun benen en jankend weg rennen en moeten ze van vooraf aan beginnen.
Maar het zal wel een administratieve fout zijn door een of andere student

Verwijderd

Deurwaarder klinkt misschien wat eng maar laat je inderdaad niet afschrikken.
Als je aan kunt tonen dat je betaald hebt kan hij niet veel anders dan zijn koffie opdrinken en weer vertrekken.

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
audb schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:21:
Niet gespecificeerd ? dan ga je lekker op de bank zitten en wachten tot er een brief komt van de incassobureau en als die het ook niet doen dan hebben ze niet aan hun informatie verplichting voldaan.
Nee, je gaat niet lekker op de bank zitten, je stuurt schriftelijk een bericht waarbij je de factuur betwist. Je maakt het jezelf anders alleen maar moeilijker, mocht het ooit voor de rechter komen.
Nou zou je bang kunnen worden en angstig in een hoek gaan kruipen en wachten tot de deurwaarder
Een deurwaarder komt niet zomaar aan huis. Een deurwaarder stuurt een dagvaardiging, waarna er een rechtzaak bij de kantorechter dient. Die stelt of jou in het gelijk, alle kosten zijn dan voor de eiser, of de eiser/deurwaarder in het gelijk.

In het laatste geval ben je echt de sjaak. De deurwaarder heeft dan gerechtelijke bevoegdheid om vervolgens beslag te leggen op wat dan ook, loon, auto, inboedel, huis.

Een incassobureau is overigens niet hetzelfde als een deurwaarder. Iedereen kan een incassobureau beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Skyaero op 16-09-2015 13:42 ]

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Mocht je een brief krijgen van een incassobureau dan kan je volstaan met de melding dat het om een betwiste vordering gaat (liefst moet je dit kunnen aantonen met einddatum contract en geïncasseerde bedragen op een bankafschrift). Zodra het om een betwiste vordering (wat je kan aantonen dus hé) gaat zal een deurwaarder niet eens langs willen komen voor een bakje koffie.

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:05
netblade schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:39:
[...]

Ik heb bij een onafhankelijke telecomretailer gewerkt voor een paar jaar, en geloof me 7 van de 10 klachten gingen over Vodafone. Spookrekeningen, data die berekend wordt terwijl het toestel uit staat.
Dan nog niet te spreken over dat ze letterlijk alles afschuiven op de klant, grote muil aan de lijn, een dealerdesk waar je werkelijk waar geen moer aan hebt omdat je alles naar een onmogelijk lang emailadres moet sturen.
Contractverlengingen die de mist in gingen en Vodafone deed er niks aan, telkens het antwoord krijgen we maken een ticket aan, vervolgens sluiten ze die weer af om zonder communicatie naar ons of de klant het in een ander ticket voort te zetten.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat ze 4G abonnementjes aanboden terwijl er hier midden in de randstad nog geen mast was omgebouwd maar dit wel als zodanig verkochten aan de klant. En raad eens? het lag allemaal aan de klant, aan het toestel aan de sim kaart, KPN en T-Mobile waren hier allang klaar en Vodafone heeft pas ergens begin dit jaar (dik een jaar nadat T-Mobile de laatste mast had omgebouwd) ook de boel maar eens afgerond. Wat mij betreft pakken ze de netwerklicentie van dit stel prutsers af en laat de overheid een serieuze partij aan de gang gaan.

Met T-Mobile nooit last gehad (zowel privé als zakelijk niet) en KPN 1x een probleempje gehad maar dat werd in tegenstelling tot bij dit zooitje ongeregeld wel na een tijdje goed opgelost.
Ver weg blijven bij Vodafone is altijd mijn advies.
Wat een verhaal zeg. Ook ik heb bij een onafhankelijke telecom retailer gewerkt, maar jouw verhalen ken ik helemaal niet. Nog nooit zulke klachten over Vodafone gehad en de dealerdesk vond ik prima, niks aan op te merken. Die van Telfort, die dealerdesk was/is flink slecht. Waar komt de haat jegens Vodafone vandaan....?
Het ergste wat ik bij een Dealerdesk mee heb gemaakt is dat ze mijn klant aan de telefoon probeerden weg te kapen, omdat het nummer gedeblokkeerd moest worden om te verlengen in de winkel. Nee, geen Vodafone, maar KPN.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat Vodafone prima is;onderdeel van telefoon was er de komende twee maanden niet (fout van Sony), vervolgens de juiste afdeling gesproken en binnen een week had Vodafone voor mij een nieuw toestel klaar liggen.

Tot zover offtopic.

Ik zou gewoon doen wat JosKP of Alex) zeggen. Als je het voor laat komen verdien je er nog geld mee ook _/-\o_

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:54

IkWilbert

Het is mij!

Mijn vrouw krijgt zojuist ook een factuur van Vodafone. Er staat in dat er een achterstand is op de betaalverplichting. Komt voort uit beëindigde overeenkomst.

Snap niet waar dit vandaan komt... Er staat niets open. Altijd netjes met automatische incasso betaald en op my Vodafone staat niets open. Laatste factuur is van feb. en netjes betaald.

[ Voor 13% gewijzigd door IkWilbert op 16-09-2015 17:33 ]

I intend to live forever. So far, so good.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
IkWilbert schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:32:
Mijn vrouw krijgt zojuist ook een factuur van Vodafone. Er staat in dat er een achterstand is op de betaalverplichting. Komt voort uit beëindigde overeenkomst.

Snap niet waar dit vandaan komt... Er staat niets open. Altijd netjes met automatische incasso betaald en op my Vodafone staat niets open. Laatste factuur is van feb. en netjes betaald.
Eventjes bellen met Vodafone dus, want het is waarschijnlijk gewoon fout :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 23:00
Ook ik heb deze week een brief van Vodafone gehad met de vraag of ik eventjes wilde betalen, terwijl ik gewoon na de opzegtermijn ben overgestapt. Even via de chat contact gezocht (Tip: blijf de pagina elke 3 seconden verversen tot er een medewerker beschikbaar is, duurde bij mij hooguit een minuut) en de betreffende medewerker heeft het vervolgens direct gecorrigeerd :).

• ErikRo
Ik liet me overtuigen dat ik teveel buiten bundel had gebeld en geinternet, sms, buitenkand bundels. Ze waren erg geloofwaardig en stom genoeg heb ik toen maar het geld overgemaakt. Het leek te kloppen zo aan telefoon hoe heb ik zo dom kunnen zijn niet eerst een specificatie af te wachten. Ook wel bang geworden doorcdreigenten denk ik.
Ondanks jullie waarschuwingen en tips :( :'(
Kans is nu dat ik teveel heb betaald en zie dat maar terug te krijgen :|

[ Voor 13% gewijzigd door ErikRo op 16-09-2015 21:20 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:05
Vraag om een factuur

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Je kunt (nog altijd) inloggen op My Vodafone en daar je laatste factuur inzien. En die kun je dan weer betwisten.

We are shaping the future

• ErikRo
Nee gek genoeg stoppen de facturen die ik kan inzien op januari 2015 de laatste vier a vijf zie ik dus niet.

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:54

IkWilbert

Het is mij!

Ik heb via de chat contact gehad, factuur bleek inderdaad ontercht open te staan. Ik krijg een creditnota opgestuurd. Het zou dus opelost moeten zijn.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
k heb een spec gekregen na opnieuw contacten er was hun niets bekend van een spec opsturen volgens systeem. Nu gelukkig een meewerkend iemand die echt zn best deed te pakken gekregen hij was nog nieuw dat scheelde :D

De spec gaf alleen een bedrag weer. Ik zou in 1 maand €105 buiten bundel hebben gebruikt.
Ik had een beveilig aan staan van 60,50 die stond volgens het systeem nu op €100.
Ze konden niet vertellen waarom maar daarom is bedrag niet hoger maw had ik die beveiliging niet aan staan dan had de rekening ook €500 extra kunnen zijn.

Ik zou meer specificaties in myvodafone moeten kunnen zien maar nadat de voda app installeerde en ww vergeten aankruiste voor een nieuw WW kwam ik EN de voda app niet in (foutmelding) en werkte myvodapone ook niet meer.
Omdat ik geen klant meer was klopte dat zei de helpdesk en had ik geen toegang. Gek genoeg 5 min daarvoor nog wel alleen liepen de rekeningen tot jan 2015.
Hij en zijn teamleider hadden geen rechten om mijn nota in te zien dus konden ze die niet opsturen, de betaalafdeling ook niet.
Kon alleen nog via myvodafone maar die mocht ik dus niet meer in.

Samengevat er is een limiet verhoogd van 60 naar 100 euro (niet door mij) niemand weet door wie en hoe.
Ik heb waarschijnlijk geluk gehad dat er nog een limiet op 100 stond.
Men kan mij niet aangeven hoe het bedrag is opgebouwd dus ik kan het niet aanvechten.

Dit heeft mij dus weer uren gekost en ik heb besloten het maar hierbij te laten.
Een deel zal terecht zijn maar de rest van die 120 terug zien te krijgen gaat mij een lange moeizame strijd worden.
Vodafone gaat mij als klant in ieder geval nooit meer terug zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ErikRo schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:07:
Dit heeft mij dus weer uren gekost en ik heb besloten het maar hierbij te laten.
En dit lost dus niks op. Je hebt een antwoord waar je niet tevreden mee bent, je hebt geen flauw benul waarvoor je betaalt, je zet Vodafone niet op het spoor om hun administratie maar eens na te pluizen en uit te laten zoeken wat ze eigenlijk geleverd hebben voor dat geld.

Je geeft veel te makkelijk op. (ik snap dat het tijd kost...) Zij willen geld zien, dan komen ze ook maar met een gespecificeerde rekening, waar meer op staat dan alleen een totaalbedrag. Kunnen ze dat niet dan is jouw overstapdatum ook de datum van einde contract. Punt. Laat een incassobureau z'n werk maar doen, jij kunt aantonen dat er geen grond is waarop zij hun rekening kunnen baseren en dat die er ook helemaal niet is. Incassobureau mag het daarna lekker uitzoeken met Vodafone.

Verwijderd

[knip]

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2021 12:35 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
*bump* Ik kreeg nog een brief over oude abokosten die ze niet hadden kunnen incasseren door hun eigen administratie. Ding heb ik zelf in oktober maar overgemaakt om ellende te voorkomen. Volgens de dagtekening leven we in dezember overigens. 8)7

Goed, ze willen nog de incasso uitvoeren, maar de rekening is al volledig voldaan. Tot op heden nog niks afgeschreven gelukkig.

Pfff, als oud klant heb ik echt geen trek om daar achteraan te gaan bellen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1