Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 21:24
Vanwege steeds erger wordende verbindingsproblemen ga ik de 'charging port' van mijn Nexus 4 vervangen. Nu ik het apparaat toch open maak overweeg ik ook de accu te vervangen. Het apparaat is toch al weer twee jaar in gebruik en de accuduur (die toch al niet zo geweldig was) wordt merkbaar minder.

Ik kijk al een tijdje rond op Amazon naar een accu. Op zowel de Franse, Duitse en Engelse Amazon zie ik meldingen van nep accu's met wisselende reviews. De meeste schijnen in het begin wel aardig te presteren, na een maanden gaat het bij de namaak alleen hard achteruit.

Alleen bij deze is iedereen positief:

http://www.amazon.co.uk/L...&keywords=battery+nexus+4

Heeft een van jullie een goede ervaring met een bepaalde batterij? :)

[ Voor 0% gewijzigd door LeBrun op 15-09-2015 21:16 . Reden: typo ]

• ElFrikandel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-10 13:23
Twee maanden geleden heb ik er 1 besteld bij www.shopcore.nl, zogezegd original en genuine, en die deed het een 6-tal weken goed.
Daarna had ik regelmatig problemen met opnieuw invoeren van de pin-code en onverwacht uitvallen.
Momenteel valt het toestel uit als de batterij op ongeveer 75% zit. Onbruikbaar dus.

Ik wil de batterij terug vervangen maar weet niet goed waar ik een betrouwbare kan vinden.

Ik dacht aan www.spareslg.com/, waar ik ooit ook een nieuw scherm besteld heb voor de Nexus 4, maar de verzendingskosten zijn even veel als de batterij zelf.

Heeft er iemand positieve ervaringen bij andere shops ?

Alvast bedankt !

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-11 16:12
http://www.meergsm.nl/LG-...-e960-bl-t5-2100-mah.html

Ik heb hier een vervanging gehaald voor mijn nexus 4. Heb hem al een paar maanden er in zitten en hij werkt perfect.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit forum is niet voor winkelervaringen. Daarvoor is er de shopreview. Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.