Have a nice day! :3

witkop525 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:45:
Zijn er meerdere mensen die BSOD (Blue Screen of Dead) krijgen sinds het installeren van Windows 10, welke meestal veroorzaakt worden door problemen met drivers?

[ Voor 44% gewijzigd door spartacusNLD op 15-09-2015 20:56 . Reden: kon het niet laten sorry ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Maar verder is het behoorlijk gokken wat je nu precies bedoeld.
Stel voor om als het om de Razor gaat eventuele vragen in je oude topic te stellen.
Anders even een goede TS maken waarin duidelijk vermeld staat wat nu precies je probleem is.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nee ik heb afgelopen tijd erg veel last van Blue Screen of Death, waarin beschreven staat dat dit om meerdere gevallen van verschillende drivers gaat. Een aantal dagen geleden ging het opeens om mijn Corsair Vengeance headset driver en gisteren om een driver waarvan ik niet exact wist waarvoor het uberhaupt voor functioneerde.DarkSide schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:55:
gaat, gezien je post geschiedenis, om een Razer.
Maar verder is het behoorlijk gokken wat je nu precies bedoeld.
Stel voor om als het om de Razor gaat eventuele vragen in je oude topic te stellen.
Anders even een goede TS maken waarin duidelijk vermeld staat wat nu precies je probleem is.
Of je geeft even informatie over de BSOD's (zat programma's voor om dit in een overzichtje te gooien) en dan kunnen we je helpen, nu kunnen we hooguit 'ja ik ook' posten en nog minder hulpzame plaatjes posten, hoewel vermakelijk niet erg nuttig natuurlijk
Fixing things to the breaking point...
Leuk zo'n afbeelding betreft Google, maar om op je naief genoege opmerking te antwoorden: Dit heb ik al gedaan met vrij weinig resultaat.
Misschien is het handig om mij te vertellen wat je van mij verwacht om het voor jullie lezers wat te verduidelijken, ik ben blij dat een topic als deze door sommige mensen toch nog wel serieus genomen wordt.RGAT schreef op woensdag 16 september 2015 @ 01:26:
Oke wacht even, m'n glazen bol moet ik even afstoffen en dan kan ik hier raden wat het probleem is
Of je geeft even informatie over de BSOD's (zat programma's voor om dit in een overzichtje te gooien) en dan kunnen we je helpen, nu kunnen we hooguit 'ja ik ook' posten en nog minder hulpzame plaatjes posten, hoewel vermakelijk niet erg nuttig natuurlijk
Aangezien ik zelf ook niet weet wat het oorzaak hiervan is, vraag ik me dus af of er mensen zijn met vergelijkbare symptomen (hierboven genoemd) en mij misschien ergens naartoe kunnen verwijzen zodat ik hier meer over kan lezen.
Tot nu toe nog niet genoeg informatie voor ons om jou specitieke probleem op te lossen.. wat voor systeem heb je? waarom denk je dat er meer mensen zijn die precies de zelfde hardware hebben en jou systeem op precies de zelfde manier gebruiken en daarom ook precies het zelfde probleem krijgen? ieder systeem is anders en wordt anders gebruik.. jou problemen worden WAARSCHIJNLIJK veroorzaakt door iets wat je zelf of de Windows installatie verknalt heeft.. factory reset doen daarna software/drivers enz... 1 voor 1 installeren tot dat je problemen krijgt.. dan een oplossing zoeken met voor dat stukje software of driver.. vindt je die oplossing niet? laat ons dan weten welke driver / software problemen geeft en dan denken we mee.. voor die tijd? te veel variabelen waar we niks mee kunnen.. common sense meer nietwitkop525 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 01:28:
[...]
Leuk zo'n afbeelding betreft Google, maar om op je naief genoege opmerking te antwoorden: Dit heb ik al gedaan met vrij weinig resultaat.
@RGAT tekst nog aangepast..
[ Voor 52% gewijzigd door spartacusNLD op 16-09-2015 01:46 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Als eerste is het handig als je een lijstje post van je systeem (welk moederbord, videokaart(en) enz.) en ook wat exotischere toetsenborden en andere randapparatuur, mogelijk dat er bekende problemen mee zijn en al oplossingen gevonden zijn, of in sommige gevallen op de fabrikant gewacht moet worden voor een oplossing.
Je kan dan met Bluescreen View e.a. aan informatie over de laatste paar BSOD's ophalen in delen ervan hier plaatsen zodat we je ermee verder kunnen helpen.
@spartacusNLD: Driver problemen met drivers die door Windows Update geinstalleerd worden zijn op te lossen door een factory reset?
Fixing things to the breaking point...
Je denkwijze is, gezien je vraagsteling gewoon te simpel. Ik haal er dit uit :
Computer > Bsod > =oplossing?
Vergelijk dit met een telefonisch consult met de dokter:
Vraag. Dokter kan u mij helpen, ik heb pijn. > =oplossing.
Zoals je begrijpt zal er veel meer informatie nodig zijn, en na die informatie weer gericht onderzoek, waarna weer diverse mogelijkheden van behandeling mogelijk zijn. En als klap op de vuurpijl zal een behandeling die bij de ene patient wel aanslaat, bij de andere niet aanslaan.
Computers zijn net zo ingewikkeld als mensen, elk mens is uniek, elke computer is uniek.