Toon posts:

Voltage tweaking niet mogelijk bij Sapphire 280X Dual-X OC?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het overclocken van bovenstaande kaart maar bij zowel MSI Afterbuner als Sapphire Trixx is het voltage ''locked''. Ik kom momenteel niet verder dan 1080 core clock en 1580 memory clock (standaard clocks zijn 1020/1500). Weet iemand hoe ik het voltage kan unlocken?

B.v.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
Heb je al in de instellingen gekeken? Onderaan staat "settings", dan naar "algemene instellingen" en daar heb je de optie "geef voltage controle vrij" & "geef voltage toezicht vrij". Deze 2 kun je aanvinken.

Mocht dat niet werken, is hier nog een (mogelijke) oplossing: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=338906

[ Voor 21% gewijzigd door Felix! op 15-09-2015 20:42 . Reden: 2e (mogelijke) oplossing toegevoegd ]

No one is listening until you fart

Verwijderd

Topicstarter
Die twee instellingen had ik al aangevinkt, als ik thuis ben zal ik de methode in de link eens proberen. Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost, ik had de nieuwste versie van Sapphire Trixx (5.0), hierbij kon ik het voltage niet aanpassen. Nu heb ik 4.8.2 geintstalleerd en kan het wel! Daarnaast is de interface ook nog eens veel beter dan bij 5.0.