Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 664909

Topicstarter
hallo mede tweakers,

ik ben van plan mijn computer te upgrade. maar ik had nog een vraag over mijn graphics kaart. zelf heb ik een nvidia 760 en vraag me af of ik nou beter nog een 760 kaart er bij kan kopen of een compleet nieuwe.
ik wil graag mijn computer upgraden omdat ik in de spellen die ik speel een beetje te lage fps heb. en dat graag wil verhogen (ik heb nu rond de 30fps).
voor de prijs kijk ik rond de 300 euro maar als een 2de 760 al meer dan genoeg is ben ik al blij. het spel dat ik op dit moment vooral speel is battlefield 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt. We verwachten dan ook meteen een concreter voorstel van jouw kant én de volledige specificaties van je huidige pc. Zonder dat ga je geen goed advies krijgen ;).

Succes!

Dit topic is gesloten.