Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lenovo Y50 of Asus N551JX?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor de mensen die het merken, dit is inderdaad al een 3e post ofzoiets van mij, maar ik weet jammer genoeg niet hoe ik de vorige verwijder en raak niet uit mijn keuze...

Het gaat dus om een laptop voor universiteit, maar ook gamen zoals WoW, CS:GO, LoL, BF4, COD, etc...

Ik zit een beetje vast tussen deze 2 :

pricewatch: Asus N551JX-CN176H

en pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-59444967

Nu wou ik vragen wie er wat ervaring met 1 van de 2 heeft en er een beetje over kan vertellen qua buildquality/performance/algemeen....

Hetgene wat me stoort aan de Asus is dat hij iets dikker is door die optical drive en ook wat zwaarder.

De lenovo heeft betere videokaart, maar dan weer geen SSD ( Misschien dit later indien terug een budget zelf bijbouwen? Is dat echt nodig die SSD? )

Alvast bedankt tweakers!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11 13:41
Zoals je al doorhad is het verschil niet heel groot. De gtx960m geeft een 10-15% performance boost t.o.v. de 950m. Dat is bij de meeste games zon 5-8 fps. Kan nu nog niet veel uitmaken, maar misschien wel met games die nog moeten uitkomen.

Je kan zelf een SSD inbouwen (500gb voor ong. 180 euro) of het laten doen bij een computer zaak, moet je er vaak 30-40 euro voor betalen.

Succes.

(Voor game filmpjes op youtube van de lenovo zie: YouTube: baelrog)

Qua gamen gebruik ik nu de volgende settings: Witcher 3 op mediium - high. Mad Max op high, Gta 5 op high, Battlefield 4 op ultra alles 100% soepel. Zou nog hoger kunnen testen tot ik de 30-35 FPS haal, maar dit speelt zo al prima en ziet er goed uit.

Ook nog: counterstrike GO op ultra, skyrim op max met realvision ENB.
Dragon age inquisition op high - ultra, starcraft 2 op ultra en act of agression op ultra.

Heb de nieuwe metal gear solid nog niet kunnen testen en wacht geduldig af op fallout 4.

[ Voor 33% gewijzigd door Odysseus87 op 15-09-2015 19:45 ]