Wijziging User Review - Yuragon stylzzzz

Pagina: 1
Acties:
  • 628 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuragon
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-10 21:03
Wegens onverwachts veel reacties in korte tijd na plaatsing van meerdere advertenties ben ik kennelijk bij twee verschillende personen op de advertentie 'Intel Core i5-4590 Boxed' ingegaan en vroeg stylzzzz of ik deze nog beschikbaar had, vervolgens heb ik hem geantwoord met ja, ditzelfde heb ik daarna ook geantwoord aan een ander wat geen probleem moet zijn aangezien hier nog geen verkoop\toewijzing is afgesproken.

De tweede persoon reageerde vervolgens sneller met zijn adresgegevens en vraag om bankgegevens waar ik dus verder op ben ingegaan. Bijna twee uur verder zag ik pas de verdere reacties van stylzzzz en heb hem toen verteld dat de processor al is weggegeven aan de ander die directer communiceerde.

Beoordeling staat op: gallery: Yuragon
Desbetreffende advertentie: V&A aangeboden: Intel Core i5-4590 Boxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 17:45
Bedankt voor je dit bericht, ik ga mijn beoordeling helaas niet aanpassen omdat ik het gewoon niet netjes vind hoe je met iemand omgaat die ook interesse heeft getoond in een processor die jij verkoopt.

Dit is het gesprek:

Modbreak:Geen 1:1 communicaties publiek plaatsen svp

Ik had hem dus binnen 1 minuut gestuurd dat ik hem wilde hebben en zijn gegevens wilde hebben zodat ik het kon overmaken. Hier kon hij pas om 17:57 op antwoorden met de mededeling dat die verkocht was. Terwijl die de advertentie om 16:15 op verkocht was gezet door hemzelf. Dus een wijze les voor hemzelf, zeg niet dat je de CPU nog hebt, als je hem 1 minuut later toch niet meer hebt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 14:33 ]

• Yuragon
Het is heel simpel, je bent niet de enige. Ik heb verteld dat de CPU toen nog niet verkocht was aan twee personen die tegelijk mij deze vraag stelden, wat toen ook nog zo was en heb hem ook toen nog niet aan jou beloofd. Dat de ander direct zijn adresgegevens geeft en vraagt om betalingsgegevens geniet dan mijn voorkeur.

Hiernaast kreeg ik een aardige regen aan reacties op mijn advertenties wat de boel ook gewoon onoverzichtelijk maakte. Wat betreft het later reageren op jou bericht komt simpel weg omdat ik ook nog aan het werk was en daarna naar huis reed.

Als je het mij vraagt ben jij hier een beetje onredelijk en reageer je in mijn opzicht uit teleurstelling omdat hij niet aan jou is verkocht.

• Yuragon
Kan je a.u.b. akkoord gaan met de aanpassing van jou feedback?

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:10
--sorry mag niet--

[ Voor 94% gewijzigd door diefightdie op 16-09-2015 12:59 ]

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

- had niet mogen reageren, excuus -

[ Voor 87% gewijzigd door Psycho_Mantis op 16-09-2015 13:18 ]

Verwijderd

Mogelijke koper vraagt of hij er nog is. Verkoper meldt van wel en vraagt of hij hem wil overnemen.
Koper stelt van wel en doet een aanbod.
De eerstvolgende communicatie van verkoper is dat hij er niet meer is.

Nergens is verkoper akkoord gegaan met het aanbod van koper. Er is daarom geen overeenkomst tot stand gekomen, en met wat er aan communicatie ligt kan ook niet gesproken worden van een uitgebreide poging om tot een overeenkomst te komen.

De review is daarom verwijderd.

• stylzzzz
Hij heeft niet netjes gecommuniceerd en daar komt het op neer. Daar mag best een beoordeling tegenover staan ;)

Verwijderd

stylzzzz schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:56:
Hij heeft niet netjes gecommuniceerd en daar komt het op neer. Daar mag best een beoordeling tegenover staan ;)
Mag ik je eraan herinneren dat je al eerder voor 4 jaar niet welkom geweest bent op de site, onder andere vanwege het consequent niet volgen van de regels, aanwijzingen en richtlijnen?
http://tweakers.net/info/faq/va#ur-verd

Als de crew je vertelt dat de regels zijn dat er een (concrete poging tot) overeenkomst hoort te liggen, dan is het misschien zinnig dat aan te nemen in plaats van zonder onderbouwing te stellen dat dat niet zo is.

Meer dan de vraag of je interesse had is er niet gecommuniceerd tot de deal niet door ging. Als jij dat onder niet nette communicatie schaart, is dat eveneens een reden om misschien nog maar eens te heroverwegen of je voldoende inschatting kan maken van wat redelijk is om deel te nemen aan Tweakers.

Daarbij spreek je je eigen stelling al tegen omdat je niet alleen communicatie had beoordeeld.

Ik neem aan dat ik duidelijk ben?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 15:23 ]

• stylzzzz
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:19:
[...]

Mag ik je eraan herinneren dat je al eerder voor 4 jaar niet welkom geweest bent op de site, onder andere vanwege het consequent niet volgen van de regels, aanwijzingen en richtlijnen?
http://tweakers.net/info/faq/va#ur-verd

Als de crew je vertelt dat de regels zijn dat er een (concrete poging tot) overeenkomst hoort te liggen, dan is het misschien zinnig dat aan te nemen in plaats van zonder onderbouwing te stellen dat dat niet zo is.

Meer dan de vraag of je interesse had is er niet gecommuniceerd tot de deal niet door ging. Als jij dat onder niet nette communicatie schaart, is dat eveneens een reden om misschien nog maar eens te heroverwegen of je voldoende inschatting kan maken van wat redelijk is om deel te nemen aan Tweakers.

Daarbij spreek je je eigen stelling al tegen omdat je niet alleen communicatie had beoordeeld.

Ik neem aan dat ik duidelijk ben?
Het spijt me dat ik niet op de juiste manier heb gereageerd in deze kwestie, maar ik wilde gewoon even duidelijk zijn tegenover hem dat ik het geen fijne manier van communiceren vind dat hij opeens niks meer laat weten en de advertentie gewoon op "verkocht" zet. Ik snap ook dat hij het niet verplicht was om het aan mij te verkopen en dat we nog geen overeenkomst hadden, maar hoe hij dit afgehandeld heeft voelde gewoon niet fijn. Dat had ik achteraf beter in een prive bericht kunnen doen bij hem, maarja dat is achter praten. Ik zal mijn berichtje dan ook maar tot een einde maken, en ik accepteer ook de regels hier op Tweakers, mijn welgemeende excuses "Floppus" en nog een fijne avond! :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.