Wegens onverwachts veel reacties in korte tijd na plaatsing van meerdere advertenties ben ik kennelijk bij twee verschillende personen op de advertentie 'Intel Core i5-4590 Boxed' ingegaan en vroeg stylzzzz of ik deze nog beschikbaar had, vervolgens heb ik hem geantwoord met ja, ditzelfde heb ik daarna ook geantwoord aan een ander wat geen probleem moet zijn aangezien hier nog geen verkoop\toewijzing is afgesproken.
De tweede persoon reageerde vervolgens sneller met zijn adresgegevens en vraag om bankgegevens waar ik dus verder op ben ingegaan. Bijna twee uur verder zag ik pas de verdere reacties van stylzzzz en heb hem toen verteld dat de processor al is weggegeven aan de ander die directer communiceerde.
Beoordeling staat op: gallery: Yuragon
Desbetreffende advertentie: V&A aangeboden: Intel Core i5-4590 Boxed
De tweede persoon reageerde vervolgens sneller met zijn adresgegevens en vraag om bankgegevens waar ik dus verder op ben ingegaan. Bijna twee uur verder zag ik pas de verdere reacties van stylzzzz en heb hem toen verteld dat de processor al is weggegeven aan de ander die directer communiceerde.
Beoordeling staat op: gallery: Yuragon
Desbetreffende advertentie: V&A aangeboden: Intel Core i5-4590 Boxed