Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Karmaverloop, mini layout bugje

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
De vervanger van de vorige karma-grafiek heeft een klein layout bugje.

Als je met de muis op de karmaverloop gaat staan, verschijnt er linksboven een datum. Die datum valt heel iets over het bovenste getal dat de karma op de y-as aangeeft.

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Tweakers-karmaverloop.jpg

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dit geldt overigens niet voor elke karmagraph; die van mij wordt foutloos weergegeven, als ik die van Raven bekijk gaat het wel mis.
edit: Zo te zien gaat het alleen fout als je totale hoeveelheid karma onder de waarde van de bovenste horizontale roosterlijn ligt. Mijn totale karma is 30620 en de bovenste lijn is 30000 dus dat gaat goed. Raven's totale karma is 147184 en de bovenste lijn is 150000 en dat gaat fout.

[ Voor 52% gewijzigd door Migrator op 15-09-2015 15:23 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:16

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Hier komt het ook niet voor maar ik denk dat het gewoon beter is om dit rechts uit te lijnen ;)

ps komt de dag karma terug?

[ Voor 14% gewijzigd door Damic op 15-09-2015 17:30 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag