Laptop blijft hangen bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipzaus
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Hallo,

Ik heb sinds paar weken een Acer Aspire V15 Nitro, die tot vanmorgen zonder problemen werkte.
Maar sinds vandaag met opstarten is er geen beeld meer, wel alle ledjes branden van toetsenbord,enz..

Ik heb meteen een andere monitor erbij gepakt omdat ik dacht tot het scherm misschien kapot was en hierop kreeg ik wel beeld, maar zag ik dat hij bleef vasthangen bij het acer logo wanneer je hem opstart. verder blijft hij hier op hangen hoelang hij ook aanstaat.

Dus bij opstarten geen beeld en met monitor erbij zie ik dat hij gewoon niet eens opstart

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Het gaat om deze laptop http://tweakers.net/pricewatch/433394/acer-aspire-v15-nitro-vn7-591g-77yz.html

Alvast bedankt!

groeten, Rafaël

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Is je probleem al opgelost?
Natuurlijk heb je nog garantie, dus ik verwacht dat je teruggegaan bent naar de leverancier.
Heb je een herstelschijf gemaakt, want daarmee kun je proberen opstartproblemen op te lossen.
Omdat het om een nieuwe laptop gaat zul je hem nog niet vol met software hebben zitten, dus de herstelpartitie gebruiken voor een volledig nieuwe installatie is natuurlijk ook mogelijk.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?