Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 19:36
Ja waar moet je dit eigenlijk posten? Dan hier maar.

Telkens wanneer ik op youtube.com kom dan is het eerste wat ik zie telkens ENZOKNOL.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die even genoeg heeft van Enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:56

Koppensneller

winterrrrrr

Los van dat dit meer iets is voor de HK: wist je dat Youtube de content die je voorgeschoteld krijgt afstemt op je gebruikersprofiel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
toro36 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:50:
Ja waar moet je dit eigenlijk posten? Dan hier maar.
Waarom moet je dit posten?
Telkens wanneer ik op youtube.com kom dan is het eerste wat ik zie telkens ENZOKNOL.
Als je inlogt kun je je voorkeuren uitspreken en die knakker gewoon verbergen.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die even genoeg heeft van Enzo :+
Nee, ik vind hem ook niks. Maar ik vind de meeste 'grappige' figuren op youtube niet grappig.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:02
Koppensneller schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:53:
Los van dat dit meer iets is voor de HK: wist je dat Youtube de content die je voorgeschoteld krijgt afstemt op je gebruikersprofiel? ;)
Enzo staat bij mij ook vaak in beeld.Ben benieuwd waarom Youtube denkt dat ik dat ook maar 1x wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:17
Blijkbaar een prima suggestie voor je op basis van je YouTube historie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbywiegmans
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 13:16
Omdat hij wordt betaald door YouTube.
"Interessanter wordt het als we gaan rekenen met deze CPM als gemiddelde over afgelopen jaar, waarin Enzo Knol aldus €643.000 bruto heeft verdiend met zijn 214 miljoen views. €289.000 daarvan gaat naar Google. Over de rest draagt hij €53.000 af aan Divimove, er blijft rond €300.000 euro over voor hem."
Bron: http://www.quotenet.nl/Ni...en-Youtube-kijkers-146260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardebewoner
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-01-2018
Koppensneller schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:53:
Eerder je kijkgedrag lijkt me.

De enige oplossing voor alle problemen is niet naar één oplossing te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

robbywiegmans schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:59:
Omdat hij wordt betaald door YouTube.
"Interessanter wordt het als we gaan rekenen met deze CPM als gemiddelde over afgelopen jaar, waarin Enzo Knol aldus €643.000 bruto heeft verdiend met zijn 214 miljoen views. €289.000 daarvan gaat naar Google. Over de rest draagt hij €53.000 af aan Divimove, er blijft rond €300.000 euro over voor hem."
Bron: http://www.quotenet.nl/Ni...en-Youtube-kijkers-146260
Buiten het feit dat ik dit soort cijfer vaak in twijfel trek....al verdiende hij maar de helft van dit bedrag. Ugh |:(

Waarom besteden we in deze wereld (niet alleen NL) zoveel aandacht aan mensen die echt helemaal niets kunnen? Geef ze toch gewoon geen aandacht. Zakelijk gezien is het natuurlijk wel erg slim, dus misschien zitten er enkele tussen die wel wat kunnen.

Verder heb ik nog nooit wat van Enzo gezien. Ik ben dan ook niet de doelgroep, maar zelfs al was ik dat wel...

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik zie even niet wat dit überhaupt met ASP te maken heeft. Tevens zie ik ook niet in dat dit topic een enigszins waardevolle discussie gaat opleveren. Daarom sluit ik ook dit topic.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.