Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Office 2013 activatieproblemen na vele activaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo..

Net contact gehad dat mijn keys staan als abused , want je mag je mag niet
heel vaak je pc opnieuw installeren (heb dat 28x gedaan in 2 maand...) Tja
waarom. 1x bij nieuwe installatie, 2x, bij upgrade windows 10, toen ging hij naar
mijn dochter, een keer een hdd crash , ssd upgrade een virus met veel troep, en noem maar op. De machines worden niet buitenshuis gebruikt.

Maar om nou mijn eigenlijke vraag te stellen, want de meneer van MS die kon het
antwoord niet geven. Alleen dat ik maar 365 moest installeren.

Gaat dat abused er weer af ? (dat ik bijv. volgende maand oid de licentie kan gebruiken?)

Vind deze inslag van MS best wel erg.. want de codes kloppen, ook de desbetreffende
gekoppelde accounts. Anders 2x 125 Euro naar de prullenbak.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Op hoeveel verschillende computers heb je geprobeerd Office 2013 te installeren? Volgens specificaties mag je de home & student versie maar op één computer installeren.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Topicstarter
Op maar 1 systeem

Het komt er op neer, dat je office niet te vaak mag installeren..

Ik snap dat niet, ik heb er toch voor betaald ? Dan mag ik desnoods
om het uur hem er opnieuw op zetten ?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Nou ja omdat je het over je machines (meervoud) hebt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verplaats je topic van WOS naar CSA, immers heeft het weinig met het OS te maken. Ook pas ik de topictitel wat aan zodat het onderwerp nog duidelijker is (titel was: "Office Home & Student 2013 activatie problemen").

Je zou ze er nog op kunnen wijzen dat alle hardware gelijk is gebleven behalve de SSD, en dat alle activaties vanaf 1 of 2 IP-adres(sen) kwamen. Althans, als dat zo is natuurlijk. Maar 28 keer herinstalleren is dusdanig veel dat ik me eerlijk gezegd goed kan voorstellen dat je als misbruiker te boek komt te staan en dat dat niet gaat veranderen met die licentie. Gemiddeld iedere twee dagen een volledige herinstallatie is moeilijk te geloven. Zeker als je de activatie ook later kunt doen, bijvoorbeeld na de eerste dozijn herinstallaties zou ik geen zin meer hebben :+

offtopic:
Leermoment: maak een image na een goede installatie. Maak backups van activaties. En beveilig het systeem een stuk beter tegen malware.

En mocht je het toch op meer dan 1 machine hebben gedaan en hoopte te vissen naar omwegen: sja. Dat werkt natuurlijk niet. Maar daar ga ik natuurlijk niet van uit.

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 15-09-2015 21:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles geprobeerd. Ik heb dus 4 echte licenties gekocht.

Ik ben het er niet mee eens. Koop je je software legaal,
dan word je nog afgestraft ook.

Die 2 laptops zijn van Win 8 naar W8.1 geupdate, daarna clean install, toen een keer een ssd'tje..
en met 4 codes wel eens de verkeerde gepakt e.d. En nu met de WIndows 10 upgrade, daarna clean install. Over de recentie spyware enz wat mn dochters laptop helemaal in de shit hielp. Tja dan kom ik er wel.

Ik heb daar op 2 van de 4 machines (dus 2 licenties last van) (de andere 2 heeft de medewerker ook
ff gecheck.
Pagina: 1