Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 07:02
Hallo Allen,

Aangezien er behoorlijk wat streamingdiensten zijn voor Films / series vroeg ik mij af wat jullie ervaringen zijn.
Heb zelf een abonnement bij Netflix, qua series is het aanbod redelijk en voor nieuwe films vind ik het gewoon slecht.
Kijk ik bij videoland met een unlimited abonnement van €10,- p/m dan heb je een goed en recent film aanbod, series zijn ook niet heel slecht. Wel veel Nederlandse series.

Maar dan heb je nog diensten als pathe en hbo.

• G.Scholtens
Nog niemand die zijn ervaringen wilt delen met zijn / haar streamingdienst?
Hoe is bijvoorbeeld de kwalitiet bij Videoland, als ik daar kijk zie ik bijvoorbeeld Fast and Furious 7,Focus, Chappie etc. Voor 10euro per maand kan je dit onbeperkt kijken en HD kwalitiet en ook op 4 devices.

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 15:38
Ik heb netflix. Meteen vanaf de eerste dag aangeschaft waardoor mijn maandprijs íets lager ligt. (iets lagere prijs is de enige reden dat ik 't nog heb)
Ook ik vind het aanbod films slecht, maar hou er van met de meid ook wat minder-nieuwe films te kijken.

Sinds kort heb ik ook HBO bij het televisiepakket. (Gratis i.v.m. afname meerdere diensten).
HBO = AANRADER. Naast dat zij 24/7 3 zenders hebben die films/series draaien, hebben zij ook een groot aanbod aan gratis te huren films.
Ook zijn de films die ze draaien behoorlijk recent.

Stel je zou moeten kiezen, dan zou ik HBO aanschaffen i.p.v. Netflix.

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 14:47
G.Scholtens schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:14:
Nog niemand die zijn ervaringen wilt delen met zijn / haar streamingdienst?
Hoe is bijvoorbeeld de kwalitiet bij Videoland, als ik daar kijk zie ik bijvoorbeeld Fast and Furious 7,Focus, Chappie etc. Voor 10euro per maand kan je dit onbeperkt kijken en HD kwalitiet en ook op 4 devices.
voor 10 euro per maand kan je de unlimited films en series kijken. Recente films moet je nog een keer voor betalen.
heb 3 maanden gratis getest via chromecast aanbieding, maar blijf bij netflix dat kwalitatief in alles beter is, aanbod en vooral gebruiksgemak.

• G.Scholtens
diefightdie schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:21:
Ik heb netflix. Meteen vanaf de eerste dag aangeschaft waardoor mijn maandprijs íets lager ligt. (iets lagere prijs is de enige reden dat ik 't nog heb)
Ook ik vind het aanbod films slecht, maar hou er van met de meid ook wat minder-nieuwe films te kijken.

Sinds kort heb ik ook HBO bij het televisiepakket. (Gratis i.v.m. afname meerdere diensten).
HBO = AANRADER. Naast dat zij 24/7 3 zenders hebben die films/series draaien, hebben zij ook een groot aanbod aan gratis te huren films.
Ook zijn de films die ze draaien behoorlijk recent.

Stel je zou moeten kiezen, dan zou ik HBO aanschaffen i.p.v. Netflix.
Hoe krijg je dat gratis voor elkaar van HBO, welke provider?
Gebruik zelf al netflix en ben redelijk tevreden, stap hier ook niet snel vanaf aangezien ik het deel met meerdere personen.
Echter zoek ik voor mijn ouders ook een streamingdienst, zat dus zelf aan videoland te denken.
Goed film en series aanbod (vooral bekende nederlandse series) en ik zou er dan zelf ook gebruik van kunnen maken aangezien het ook op 4 devices kan.

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 15:38
G.Scholtens schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:03:
[...]

Hoe krijg je dat gratis voor elkaar van HBO, welke provider?
Gebruik zelf al netflix en ben redelijk tevreden, stap hier ook niet snel vanaf aangezien ik het deel met meerdere personen.
Echter zoek ik voor mijn ouders ook een streamingdienst, zat dus zelf aan videoland te denken.
Goed film en series aanbod (vooral bekende nederlandse series) en ik zou er dan zelf ook gebruik van kunnen maken aangezien het ook op 4 devices kan.
Ik had een GSM abbo bij Hi. Hi is KPN geworden.
Nu ben ik niet zo lang geleden op mezelf gaan wonen, en heb ik KPN glasvezel alles-in-1.
Middels (gratis) KPN Compleet krijg ik: 5 euro korting op mobiel abbo, dubbele mb's, dubbele belminuten, gratis extra zenderpakket (gekozen voor HBO).

KPN compleet is een dienst waarmee je (GRATIS) beloond wordt als je meerdere diensten hebt van KPN

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb Netflix al vanaf het begin (betaal dus nu €7,99 per maand), en sinds niet al te lang ook HBO (gratis met Telfort combo-deal).

Waar ik me verschrikkelijk aan erger bij HBO is dat van een heleboel series alleen maar de laatste een of twee seizoenen van een serie beschikbaar zijn. Er staan wel een paar interessante series tussen die ik wel graag zou willen zien, maar dan zitten de eerste seizoenen er niet bij. :/ Zo af en toe kijk ik eens een film via HBO, maar eigenlijk heb ik het alleen vanwege Game of Thrones. Als ik eens zin heb om iets op HBO te kijken dan is het meestal een ellenlange zoektocht om überhaupt iets te vinden dat het kijken waard is. Familie-aanbod is ook om te huilen, maar ja, HBO is natuurlijk ook een volwassenenzender dus dat is niet zo vreemd eigenlijk. Het is dat ik het "gratis" krijg, anders zou ik het abonnement direct opzeggen en Game of Thrones dan maar op een andere manier kijken.

Over Netflix ben ik veel meer tevreden. Geweldig serie-aanbod en het enige waaraan het me de laatste tijd mankeert om series te bingen is de tijd om dat te doen. Mijn watch list is onderhand gegroeid tot epische proporties, wat dus inhoudt dat er meer dan voldoende aanbod is. Mijn dochter en bonusdochter zitten ook vaak op Netflix kinderseries te kijken op hun tablets (My Little Pony, Littlest Petshop, De Gelaarsde Kat, etc etc etc) ; zeer uitgebreid familie-aanbod. Alleen daarom zou Netflix al de moeite waard zijn als je kinderen hebt. De app van Netflix werkt ook nog eens vele malen beter dan die van HBO.

Om het in een tabelletje te gooien:

NetflixHBO
Hoeveelheid films-++
Hoeveelheid series++++
Recentheid films- -++
Recentheid series-+++
Compleetheid series+++- - -
Familie-aanbod+++- -
Gebruiksgemak app+++-
Prijs/kwaliteit++- -

Oftewel, als je vooral recent filmaanbod wil en een aantal specifieke recente series, dan is HBO voor jou. Als je vooral een compleet serie-aanbod wil en ook altijd iets leuks voor de kinderen, dan is Netflix het antwoord.

Maar ja, dat is mijn mening. Your mileage may vary.

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 16-09-2015 13:42 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinasselman
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-12-2020
Hey,

Dit zijn actueel alle streamingdiensten in België. In 2021 komen er zelfs weer twee bij! :)
*knip*
Spam is niet toegestaan.

Gr,
Kevin

[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 28-12-2020 10:22 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.