Banners geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Ronald_VR
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-10 07:53
Hallo,

Sinds gisteren (14/09) worden de banners geblokkeerd. (is ook geblokkeerd bij hardware.info)
Ik gebruik chrome met de extensie Adblock voor Youtube.
Als ik deze extensie uitschakel dan heb ik de banners terug, maar dan heb ik wel de reclame in Youtube en daar wil ik juist dit programma voor gebruiken.
Het is wel gebeurd nadat ik chrome heb geüpdatet. Ervoor werkte dat programma goed.

Is er een oplossing voor?

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Geen adblock gebruiken en de mensen die video's maken hun inkomsten gunnen? :P

Je kan ook de standaard adblock gebruiken maar die uitzetten voor tweakers.net.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zoals hierboven aangegeven, gewoon geen adblock gebruiken. En anders een gebruiken die per-site uit kan. Elke andere die alleen de standen 'overal aan' en 'overal uit' kent zijn prut. Beweert het voor een specifieke site te werken en op andere plekken ook spontaan dingen blokkeert, is de maker een prutser IMO.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 14:40

Laguna

Connaisseur

Ik gebruik ook Adblock Plus, maar heb deze uitgeschakeld voor Tweakers. Echter krijg ik nog steeds de melding dat ik de banners zou blokkeren?

Never mind lees hier dat dat dus ook andere oorzaken kan hebben. Ik zit momenteel op werk dus zal wel met de proxy te maken hebben vermoed ik.

[ Voor 43% gewijzigd door Laguna op 17-09-2015 13:13 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

Check :)

Intentionally left blank