Beste tweakers,
Ik ben nieuw op tweakers en ik heb een vraag over mijn MBP.
Onlangs geleden heb ik een Macbook Pro (mid 2015) aangeschaft en ben tot zo ver tevreden
.
Alleen als ik mijn MBP in sluimerstand zet en de volgende dag opstart, dan zie ik dat mijn accu met een klein percentage (1-5%, hangt van af hoelang ik niet gebruik) gezakt is. Tot zover ik weet, had ik altijd gedacht dat als je sluimerstand gebruikt, dat de accu langer mee gaat. Aangezien ik nooit een MBP heb gehad, kan het eventueel aan mijn instellingen liggen. Zijn er bepaalde zaken waarmee ik rekening mee moet houden? Zelf zie ik niets bijzonderheden aan de instellingen van mijn MPB.
Bijvoorbeeld met mijn energiestand heb ik als volgt aangevinkt:
- Plaats harde schijven in sluimerstand indien mogelijk
Voor de rest heb ik niets aangevinkt.
Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd, bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Calvin
Ik ben nieuw op tweakers en ik heb een vraag over mijn MBP.
Onlangs geleden heb ik een Macbook Pro (mid 2015) aangeschaft en ben tot zo ver tevreden
Alleen als ik mijn MBP in sluimerstand zet en de volgende dag opstart, dan zie ik dat mijn accu met een klein percentage (1-5%, hangt van af hoelang ik niet gebruik) gezakt is. Tot zover ik weet, had ik altijd gedacht dat als je sluimerstand gebruikt, dat de accu langer mee gaat. Aangezien ik nooit een MBP heb gehad, kan het eventueel aan mijn instellingen liggen. Zijn er bepaalde zaken waarmee ik rekening mee moet houden? Zelf zie ik niets bijzonderheden aan de instellingen van mijn MPB.
Bijvoorbeeld met mijn energiestand heb ik als volgt aangevinkt:
- Plaats harde schijven in sluimerstand indien mogelijk
Voor de rest heb ik niets aangevinkt.
Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd, bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Calvin