I'll catch you on the flip side....
De AMD K6-3 serie gaat maar tot 450 Mhz...
als ik jouw was zal ik ff wachten wat de amd k6-2+ gaat doen in Nederland, de 500 zijn je met gemak op 600 te kunnen krijgen plus dat hij sneller is dan zijn voor ganger (vraag me niet waarom, ik zelf denk van niet maar ja.... wie ben ik ???)
De K6-2+ wordt nog maar door een paar mobo's ondersteunt, voor een goede werking is dat vereist (anders is de prestatie vergelijkbaar met een gewone k6-2). Ook het voltage moet ondersteunt worden door het mobo.
AMD is overigens gestopt met de productie van de gewone K6-2, daarom is het onwaarschijnlijk, dat de k6-2+ serie nog fatsoenlijk in de verkoop komt en breed ondersteunt gaat worden door de mobo-fabrikanten.
Er is in de laatste (Duitse) C't een artikeltje verschenen over de K6-2+ in gewone mobo's. Ligt tot 30 juli in de winkel dus wees snel (en neem een luttele 7,50 mee)....
AMD is overigens gestopt met de productie van de gewone K6-2, daarom is het onwaarschijnlijk, dat de k6-2+ serie nog fatsoenlijk in de verkoop komt en breed ondersteunt gaat worden door de mobo-fabrikanten.
Er is in de laatste (Duitse) C't een artikeltje verschenen over de K6-2+ in gewone mobo's. Ligt tot 30 juli in de winkel dus wees snel (en neem een luttele 7,50 mee)....
Verwijderd
sorry maar volgens mij ging de K6 III serie tot 500 mhz (mijn opa heeft ereen)
deze kan je niet meer krijgen daar hebben we tegen woordig de k6 2 tot 550 MHZ voor, de k6 3 is nu tot 450 verkrijgbaar maar die ram je zo op 500 en maybe wel 550
deze kan je niet meer krijgen daar hebben we tegen woordig de k6 2 tot 550 MHZ voor, de k6 3 is nu tot 450 verkrijgbaar maar die ram je zo op 500 en maybe wel 550