Ik heb de onderstaande code om een nieuw panel aan te maken wanneer een checkbox checked is. Heb beetje google werk gedaan en het zou moeten kloppen. Maar hij doet het niet. Dit is me eerste keer dat ik met een FormUI werk. Kan iemand me helpen met hoe ik deze bug kan oplossen?
Als ik debugger aan zet, zie ik het panel ook niet in het form staan. Dus het probleem lijkt mij te zitten het commando om t toe te voegen. Heb ook al geprobeerd met daarna het form opnieuw de componenten te laten initialiseren, mocht niet baten.
C#:
40
41
42
43
44
| private void MDefects_CheckBox_1_CheckedChanged(object sender, EventArgs e) { if (MDefects_CheckBox_1.CheckState == CheckState.Checked) { MultipleDefects(FormRow_1.Location.X, FormRow_1.Location.Y); } } |
C#:
51
52
53
54
55
56
57
58
59
| private void MultipleDefects(int x, int y) { Panel mdPanel = new Panel(); mdPanel.Location = new Point(x + 20, y +20); mdPanel.Name = "mdPanel"; mdPanel.BackColor = System.Drawing.Color.Black; mdPanel.Size = new Size(200, 50); this.Controls.Add(mdPanel); mdPanel.Show(); } |
Als ik debugger aan zet, zie ik het panel ook niet in het form staan. Dus het probleem lijkt mij te zitten het commando om t toe te voegen. Heb ook al geprobeerd met daarna het form opnieuw de componenten te laten initialiseren, mocht niet baten.