Zoektoch nieuwe TV (48'' LED Full HD)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanquishh
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10 10:45
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuwe televisie, met voorkeur tussen de 46 en 48 inch. Smart TV is niet noodzakelijk aangezien ik via mijn Xbox media bekijk. Graag wel LED full HD. De TV moet ook een beetje toekomst gericht zijn voor een student, vandaar dat ik wat groter wil gaan dan dat ik nu heb (32'').

Wat is je budget?
Ongeveer 600,-.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om te gamen via mijn huidige 360, de Xbox wordt met de TV mee geupgraded naar een One. Dus belangrijk is de inputlag en hZ heb ik vernomen. Ook kijk ik veel serie's en films via Netflix (via Xbox). En het gewone TV kijken via KPN interactieve TV. Ook heb ik een 5.1 installatie van Sony. Dit zou niet uit hoeven te maken aangezien deze via 1 kabel naar direct naar de versterker gaat die alles regelt.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit al een aantal dagen rond te neuzen op Tweakers en ben gisteravond naar de MediaMarkt geweest om me daar ook nog te laten informeren.
Mijn voorkeur in de MediaMarkt ging vooral uit naar deze apparaten:
pricewatch: Samsung UE48J5500AW Zilver, Zwart
pricewatch: Toshiba 47L6463DG Zwart
pricewatch: Sony Bravia KDL-48R550C Zilver, Zwart
De prijzen van deze apparaten lopen nog best uit een vind ik zelf.

Welke vragen heb je hier nog over?
Aan welke TV doe ik juist? Of hebben jullie misschien nog betere alternatieven.
Hartstikke bedankt!
:) :)