Hey Forumleden,
Een vriend van me wil een nieuwe computer kopen aangezien zijn huidige pc wat oud is.
Hier is het vragenlijstje:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen/Af en toe school.
Nieuwe games, Photoshop, Visual studio 2015
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben? .
[i]Ik heb al een lijstje gemaakt: linkjes naar winkelmandjes zijn niet toegestaan. Zet de boel even over met de Handleiding Pricewatch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald als het maar geen budget merk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te luid en een SSD
Ga je overklokken?
Aangezien het niet voor mij is maar voor een vriend hoeft hij niet overclockbaar te zijn
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat iemand over mijn gemaakte lijstje kijkt en kijkt of er iets verbeterd kan worden
Alvast bedankt!
Een vriend van me wil een nieuwe computer kopen aangezien zijn huidige pc wat oud is.
Hier is het vragenlijstje:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen/Af en toe school.
Nieuwe games, Photoshop, Visual studio 2015
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben? .
[i]Ik heb al een lijstje gemaakt: linkjes naar winkelmandjes zijn niet toegestaan. Zet de boel even over met de Handleiding Pricewatch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald als het maar geen budget merk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te luid en een SSD
Ga je overklokken?
Aangezien het niet voor mij is maar voor een vriend hoeft hij niet overclockbaar te zijn
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat iemand over mijn gemaakte lijstje kijkt en kijkt of er iets verbeterd kan worden
Alvast bedankt!
[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 15-09-2015 09:42 ]