Tot op heden gebruik ik (tot volle tevredenheid) easyritregistratie voor de registratie van mijn kilometers om de bijtelling van mijn zakelijke auto te vermijden.
Helaas is de app overgenomen door een partij die meent maandelijks hetzelfde tarief te moeten berekenen als ik destijds voor aankoop van de app heb betaald en dus ben ik op zoek naar een alternatief.
Eisen / wensen:
Ritmeter (incl ritmeter.nl): werkt prima, maar kost €2,10 per maand
Ritmeister/Ritcloud: lijkt misschien wel wat, maar weinig reviews en nul reactie van de maker(s)
Jalema: alleen export naar PDF
Ritbewijs: kost €2,95 per maand
Coen: lijkt wel aardig, maar laaste versie van eind vorig jaar en daardoor te weinig support op dit moment
Routereg: Dit is misschien wel de oplossing die ik zoek Deze is het geworden
Scope: Niet mogelijk achteraf een route in te voeren (natuurlijk wel via Excel) en weinig reviews
Ritreg: niet verder bekeken
Iemand nog goede aanvullingen?
Helaas is de app overgenomen door een partij die meent maandelijks hetzelfde tarief te moeten berekenen als ik destijds voor aankoop van de app heb betaald en dus ben ik op zoek naar een alternatief.
Eisen / wensen:
- Draaiend op iPhone (iOS)
- Export naar Excel mogelijk
- Liefst eenmalige aanschaf (of gratis)
- Vaste ritten mogelijk
- Voldoet aan eisen belastingdienst
- Eigenlijk dus gewoon hetzelfde als easyritregistratie omdat die prima bevalt!
Ritmeter (incl ritmeter.nl): werkt prima, maar kost €2,10 per maand
Ritmeister/Ritcloud: lijkt misschien wel wat, maar weinig reviews en nul reactie van de maker(s)
Jalema: alleen export naar PDF
Ritbewijs: kost €2,95 per maand
Coen: lijkt wel aardig, maar laaste versie van eind vorig jaar en daardoor te weinig support op dit moment
Routereg: Dit is misschien wel de oplossing die ik zoek Deze is het geworden
Scope: Niet mogelijk achteraf een route in te voeren (natuurlijk wel via Excel) en weinig reviews
Ritreg: niet verder bekeken
Iemand nog goede aanvullingen?
[ Voor 33% gewijzigd door MDXTweaker op 03-11-2015 13:01 . Reden: Coen toegevoegd, Routereg toegevoegd, Scope toegevoegd, Ritreg toegevoegd, URL's toegevoegd ]