Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor een vriend van me. Er moet sowieso degelijk WoW, SWTOR, from the depths, dayz, space engineers, rust, counter strike en Arma 3 op gespeeld kunnen worden. Nieuwe spellen in de toekomst moeten ook behoorlijk draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het zou mooi zijn als het tussen de 650 en 700 euro blijft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de toren niet, er worden een usb-toetsenbord, muis en microfoon gebruikt, een hdmi-scherm een een set speakers met een mini-jackaansluiting
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn eigenlijk niet echt voorkeuren voor een merk of iets dergelijks.
Ik heb hier een lijstje met wat onderdelen waarvan ik denk dat ze aardig aan de verwachtingen moeten voldoen:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk niet, een beetje het standaard praatje: Hij moet in de kamer passen en de baby van de buren niet wakker maken maar dat is het wel.
Ga je overklokken?
Niet van plan een cpu te overklokken, de grafische kaart in het lijstje wel. Verder staan we open voor suggesties.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit lijstje redelijk is en of er bekende problemen zijn met de onderdelen in het lijstje. Misschien alternatieven die beter zouden kunnen zijn.
Alvast bedankt voor reacties!
Het systeem is voor een vriend van me. Er moet sowieso degelijk WoW, SWTOR, from the depths, dayz, space engineers, rust, counter strike en Arma 3 op gespeeld kunnen worden. Nieuwe spellen in de toekomst moeten ook behoorlijk draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het zou mooi zijn als het tussen de 650 en 700 euro blijft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de toren niet, er worden een usb-toetsenbord, muis en microfoon gebruikt, een hdmi-scherm een een set speakers met een mini-jackaansluiting
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn eigenlijk niet echt voorkeuren voor een merk of iets dergelijks.
Ik heb hier een lijstje met wat onderdelen waarvan ik denk dat ze aardig aan de verwachtingen moeten voldoen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 63,- | € 63,- |
| 1 | MSI Radeon R9 270 2GB GAMING | € 172,50 | € 172,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro NL OEM 64bit | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | XFX TS Series 550W PSU 80+ Bronze | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 49,01 | € 49,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 700,21 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk niet, een beetje het standaard praatje: Hij moet in de kamer passen en de baby van de buren niet wakker maken maar dat is het wel.
Ga je overklokken?
Niet van plan een cpu te overklokken, de grafische kaart in het lijstje wel. Verder staan we open voor suggesties.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit lijstje redelijk is en of er bekende problemen zijn met de onderdelen in het lijstje. Misschien alternatieven die beter zouden kunnen zijn.
Alvast bedankt voor reacties!