Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?Ik zou er
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga er vooral MOBAS, MMORPGS ( WoW, GW2, ESO) en tactical shooters (BF4/CS:GO) op spelen graag op max settings en voldoende FPS. Graag doe ik ook nog aan videoediting doormiddel van de filmpjes van mijn Go Pro te gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeur, zie MSI wel graag. Maar gewoon het beste bang for buck
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De monitor mag graag 24 inch of groter. Niet kleiner. Ook een SSD is een must. Voor de rest ligt het wat open, ben zelf niet zo'n kenner en vraag daarom jullie advies
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat dat nodig zal zijn
Dit had ik zelf al gevonden, maar zit toch wat boven mijn budget en zit zelfs nog geen scherm bij...
Misschien kunnen jullie hem zo aanpassen dat hij binnen het budget valt. Qua scherm had ik echt nog geen idee, ken daar al HELEMAAL niks van
Alvast bedankt!
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?Ik zou er
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga er vooral MOBAS, MMORPGS ( WoW, GW2, ESO) en tactical shooters (BF4/CS:GO) op spelen graag op max settings en voldoende FPS. Graag doe ik ook nog aan videoediting doormiddel van de filmpjes van mijn Go Pro te gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeur, zie MSI wel graag. Maar gewoon het beste bang for buck
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De monitor mag graag 24 inch of groter. Niet kleiner. Ook een SSD is een must. Voor de rest ligt het wat open, ben zelf niet zo'n kenner en vraag daarom jullie advies
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat dat nodig zal zijn
Dit had ik zelf al gevonden, maar zit toch wat boven mijn budget en zit zelfs nog geen scherm bij...
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 235,90 | € 235,90 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 143,50 | € 143,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 359,90 | € 359,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 105,50 | € 105,50 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 49,01 | € 49,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.098,16 | |
Misschien kunnen jullie hem zo aanpassen dat hij binnen het budget valt. Qua scherm had ik echt nog geen idee, ken daar al HELEMAAL niks van
Alvast bedankt!