Beste Allen,
Ik loop sinds enkele dagen tegen een probleempje aan en het begint mij langzamerhand enorm te frustreren. Ik heb daarom besloten om de hulp van mede-tweakers te vragen. Ik heb sindskort een account op iStock/Gettyimages. Zij hebben een enorm strikte beleid betreft videoformaat (nog strikter op 4K resolutie). De eisen zijn namelijk Apple ProRes 422 (HQ):
Ik heb ook geprobeerd om de timelapse te converteren naar ProRes 422 via Cinec Gold, maar dit mocht ook niet baten. Zelfs op Apple ProRes 4444 lukt het niet. Ik ben ten einde raad...
Video bestand informatie:
alvast bedankt voor de hulp
Ik loop sinds enkele dagen tegen een probleempje aan en het begint mij langzamerhand enorm te frustreren. Ik heb daarom besloten om de hulp van mede-tweakers te vragen. Ik heb sindskort een account op iStock/Gettyimages. Zij hebben een enorm strikte beleid betreft videoformaat (nog strikter op 4K resolutie). De eisen zijn namelijk Apple ProRes 422 (HQ):
Ik loop nu al tegen een groot probleem aan. Apple ProRes 422 (HQ) blijkt dus een codec te zijn van Apple (en deze is alleen beschikbaar op Apple producten). Ik als windows gebruiker moet een andere weg zien te vinden om mijn videos op Apple ProRes 422 (HQ) te krijgen. Mijn videos zijn voornamelijk timelapses en gelukkig heeft LRTimelapse de optie om de videos te exporteren op een Apple ProRes 422 (HQ) 4K formaat (3840 x 2160). Eenmaal geüpload, blijkt er toch iets mis te zijn en worden mijn bestanden alsnog niet geaccepteerd. Ik heb contact gezocht met iStock/Gettyimages, maar ze nemen minimaal een week de tijd om te beantwoorden. Ondertussen, hoop ik misschien dat enkele tweakers mij uit de brand kunnen helpen.
- 4K will be accepted with the same frame rates as regular HD content.
- 3840x2160, the preferred frame size, will be accepted with the Apple ProRes 422 (HQ) and Apple ProRes 4444 codec only.
- 4096x2160 will be accepted with Apple ProRes 422 (HQ) codec only.
Ik heb ook geprobeerd om de timelapse te converteren naar ProRes 422 via Cinec Gold, maar dit mocht ook niet baten. Zelfs op Apple ProRes 4444 lukt het niet. Ik ben ten einde raad...
Video bestand informatie:
Wat zou het kunnen zijn? Of detecteert het systeem van iStock/Gettyimages dat het niet afkomstig is van een apple apparaat en daarom melding "file is invalid" geeft?Generaltoon volledige bericht
Complete name : D:\**\Timelapse Macedonia monastry ProRes 422 4KUHD 25fps VHQ_CINEC_ProRes422HQ.mov
Format : MPEG-4
Format profile : QuickTime
Codec ID : qt
File size : 2.90 GiB
Duration : 25s 0ms
Overall bit rate mode : Variable
Overall bit rate : 996 Mbps
Writing application : Lavf55.19.104
Video
ID : 1
Format : ProRes
Format version : Version 0