Toon posts:

aankoopadvies nieuwe tv.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Tijdje geleden heb ik een huis gekocht, en ben bezig met de inrichting, hier hoort natuurlijk ook een tv bij.
Ik ben niet zo thuis in deze materie en daarom vraag ik jullie om hulp.

Ik heb me een beetje ingelezen over tv’s en wat reviews hier bekeken, maar ik wordt er niet erg wijs uit.

De eisen die stel zijn:
55”
TV moet op te hangen zijn.
TV moet werken met een logitech harmony
TV minimaal 2 hdmi poorten hebben, voor apple tv en kastje wat ik van tv aanbieder krijg.

Mijn budget is €1500, hier kunnen we wat van afwijken maar het liefst niet teveel.
De bedoeling is dat ik films en tv ga kijken, gamen is niet aan de orde.
Ik heb gekeken naar de Samsung UE55JU6800W, en deze lijkt me ook wel wat.

Is deze tv ook echt de beste keuze die ik kan maken met mijn budget en eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 12:15
De eisen die je stelt daar voldoet (vrijwel) elke tv die 55" of groter is aan. Je kunt als je wilt ook ver onder je budget blijven dit is de goedkoopste die ik kan vinden: pricewatch: Hisense 55K390 Zilver

Ik zou je willen aanraden om je wensen wat scherper neer te zetten op dit moment is het een beetje als schieten met hagel ;) Denk hierbij aan hoeveel (echte) hertz, vlak tegenover gebogen, 3d, smart tv of je backlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, wat Flans zeg. Loop een willekeurige winkel binnen en pak een willekeurige 55 inch televisie en deze zal voldoen aan je eisen.

Een aanrader in mijn ogen blijft de W8 serie van Sony. Een 2015 model pricewatch: Sony Bravia KDL-55W805C Zwart is een prima keuze. En je houdt nog meer budget over met de voorloper uit 2014 pricewatch: Sony Bravia KDL-55W805B Zwart.

Duik nog eens in de eisen, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt wel iets te spammerig over...

[ Voor 85% gewijzigd door FeaR op 18-09-2015 10:02 ]