Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik denk dat ik rond 900 euro wil besteden aan de aankoop van de PC exclusief OS / assemblage / randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel en nVidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil en zuinig mogelijk, de pc gaat waarschijnlijk 24/7 draaien om data binnen te halen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Dit is de eerste keer dat ik zelf een PC samenstel en ik kan niet heel veel voorbeelden vinden met betrekking tot mijn eisen daarom ben ik nieuwsgierig naar jullie mening. Verder vroeg ik me af of deze combinatie van componenten werkt? Kan ik eventueel later makkelijk uitbreiden met een betere videokaart / meer geheugen? Daarnaast is vraag ik me af of deze setup stil / zuinig is en wat er eventueel aan verbeterd kan worden.
In ieder geval al bedankt voor de moeite.
- Grote hoeveelheden data downloaden/laden/processen (Orange/Scikit-learn/Caffe/Python)
- Draaien van development software (Sublime/ Eclipse/Filezilla)
- Adobe software packet
- Office
Ik denk dat ik rond 900 euro wil besteden aan de aankoop van de PC exclusief OS / assemblage / randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel en nVidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil en zuinig mogelijk, de pc gaat waarschijnlijk 24/7 draaien om data binnen te halen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Dit is de eerste keer dat ik zelf een PC samenstel en ik kan niet heel veel voorbeelden vinden met betrekking tot mijn eisen daarom ben ik nieuwsgierig naar jullie mening. Verder vroeg ik me af of deze combinatie van componenten werkt? Kan ik eventueel later makkelijk uitbreiden met een betere videokaart / meer geheugen? Daarnaast is vraag ik me af of deze setup stil / zuinig is en wat er eventueel aan verbeterd kan worden.
In ieder geval al bedankt voor de moeite.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 344,90 | € 344,90 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 63,- | € 63,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 133,- | € 133,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 111,74 | € 111,74 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 908,49 | |