Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik snap het verschil niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

• Quint18
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Goedendag,
Ik heb op het internet lopen zoeken, wat het verschil is tussen een oem of een retail key is.
Maar ik kon nergens echt een duidelijk antwoord vinden.
Dus ik hoop dat er mensen zijn die het verschil weten op deze forum, die mij een duidelijk antwoord kunnen geven.

Iedergeval bedankt!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Serieus? :? [google=difference oem retail] zoeken op GoT naar 'verschil oem retail'

[ Voor 61% gewijzigd door NMe op 14-09-2015 18:36 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik stel voor dat je inderdaad zelf de topics / artikelen / ... achter dergelijke zoekopdrachten leest. Dit is een vraag die toch echt simpel zelf is te vinden.

Mocht er een detail zijn waar je twijfelt, kan je altijd nog een nieuw topic openen. Gebruik dan een topictitel die meer zegt dan deze. Voor hetzelfde geld zou het met deze topictitel kunnen gaan over het verschil tussen pak-em-beet quarks en leptonen ;) Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen

Maar dit is dusdanig goed te vinden dat ik een topic niet zinvol acht en dit daarom sluit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.