Twee beeldschermen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• NLboswachter
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05-2018
Hallo allemaal,

Ik heb een GTX 970 videokaart en twee beeldschermen. Mijn hoofdbeeldscherm is aangesloten met een DVI-kabel en mijn extra beeldscherm is aangesloten met een DP > HDMI kabel (waar HDMI in me extra scherm gaat). Als ik het beeld op "dupliceren" zet zie ik op beide beeldschermen een beeld. Maar als ik de modus op "uitbreiden" zet dan zie ik alleen beeld op me hoofdscherm (DVI aangesloten).

Het vreemde is dat het scherm wel wordt herkend als ik naar "schermresolutie" ga en als ik bijvoorbeeld me muis naar het scherm beweeg zie ik hem verdwijnen. Iemand een idee?

• SpudNL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-01 00:55
Misschien een overbodige vraag... maar wat als je je muis de andere kant op beweegt?

• NLboswachter
Als ik hem de andere kant op beweeg dan blijft de muis hangen. Ik heb hem zo ingesteld dat als ik met mijn muis naar rechts beweeg ik naar het andere scherm moet gaan, en dat lijkt ook te gebeuren. Echter geeft het extra beeldscherm een zwart scherm aan. Echter als ik de instellingen zo aanpas dat het beeld gedupliceerd moet worden zie ik pas beeld op me extra beeldscherm.

• SpudNL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-01 00:55
Betreft het een active DP naar HDMI kabel? Als dit niet het geval is dan gaat het daar zeer waarschijnlijk mis.

• NLboswachter
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of dat zo is, en hoe ik dat kan checken. Ik heb de kabel hier vandaan: http://www.allekabels.nl/...r-hdmi-monitor-kabel.html

• NLboswachter
Op mijn videokaart zit een "normale DP poort" volgens de website. (https://www.asus.com/us/G...DC2OC4GD5/specifications/)

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:52

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

je kan toch gewoon je eerste scherm op DP zetten tweede op dvi ?

• NLboswachter
Me hoofd beeldscherm heeft alleen een VGA / DVI aansluiting. En ik heb twee kabels, een DVI kabel en een DP > HDMI kabel.
Pagina: 1