Alternatief voor Cooltek/jonsbo v6

Pagina: 1
Acties:

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 12:28
Ik ben bezig met het bouwen van een nieuwe kleine homeserver.
Na lang zoeken naar een mooie bijpassende case had ik eindelijk ene topper gevonden. namelijk de Cooltek/jonsbo v6

Maar wat blijkt nu is deze end of life en niet meer leverbaar, ik heb al mailtjes naar cooltek & jonsbo gestuurd maar die kunnen/willen mij niet verder helpen. ik zou even uitleggen waarom nou precies deze case de perfecte voor mij geweest zou zijn.

kastje

- mooi compact kastje
- ruimte voor 4x 3.5inch disken
- 1 grote fan erin
- geen gat voor een voeding en vooral dit sprak me aan, omdat ik een moederbordje met DC connector ga gebruiken en anders een gat in de kast heb.

Voordat ik weer maanden opzoek ga naar een andere case, hebben jullie misschien nog alternatieve die erop lijken of in de buurt komen van dit kastje ?

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23

HKS-Skyline

Vroooom ?

Geen gat voor voeding maar slechts 2 3,5" spots, wel meer in te plaatsen met wat hobbywerk aangezien de plek voor de voeding leeg blijft:

http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/pc-q10/

Wel een PSU gat, maar ook plek voor 10 3,5" hdd's

http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/pc-q26/

Lian-Li heeft een hoop Mini-ITX kastjes, maar bijna allemaal met een PSU gat, overigens is de PSU bracket altijd te verwijderen, je kan dus eventueel zelf een aluminium plaatje maken en er op schroeven zoals je dat met de bracket zou doen en dan heb je geen gat meer.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:22
heb je azerty al gebelt? oke 10+ dagen is kut. maar misschien kunnen ze hem nog ergens vandaan halen?

pricewatch: Antec ISK600

gebruikt een verloop stekker voor power. je kan deze gebruiken. of een pci bracker voor je pico. alleen airflow is wat minder. maar de vraag is hoeveel heb je er van nodig? had deze kast voor mijn htpc. deze is naar mijn zwager voor zijn htpc gegaan. als je vragen heb kan je ze altijd stellen. misschien kan ik ze nog beantwoorden. en anders kan het opzoeken in het weekend van 10/11 oktober.(dan ben ik bij hem)

[ Voor 72% gewijzigd door loki504 op 14-09-2015 17:08 ]

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 12:28
loki504 schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:02:
heb je azerty al gebelt? oke 10+ dagen is kut. maar misschien kunnen ze hem nog ergens vandaan halen?

pricewatch: Antec ISK600

gebruikt een verloop stekker voor power. je kan deze gebruiken. of een pci bracker voor je pico. alleen airflow is wat minder. maar de vraag is hoeveel heb je er van nodig? had deze kast voor mijn htpc. deze is naar mijn zwager voor zijn htpc gegaan. als je vragen heb kan je ze altijd stellen. misschien kan ik ze nog beantwoorden. en anders kan het opzoeken in het weekend van 10/11 oktober.(dan ben ik bij hem)
heb hem al besteld daar, ben er alleen heel erg bang voor... helaas nog geen mooie alternatief gevonden. :(