Toon posts:

Deskpro EP geheugen.. waarom zo duur? alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor een compaq deskpro EP 128mb erbij kopen; ff schrikken, bij Dunnet in Amsterdam kost dat NLG 500. Weet iemand wat voor geheugen ik als alternatief in die heerlijk compaq kan stoppen? Alvast bedankt.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 12:41
Ik heb met de meeste gewone SDRam dimmen geen probleem gehad met de compaq machines.

Verder ook vaak kingston geheugen gebruikt. Dit gaf nooit problemen. Misschien moet je daar eens naar zoeken!

Verwijderd

DaneElec verkoopt geheugen voor Compaq machines... Dit is aanzienelijk goedkoper als 't Compaq geheugen en 't werkt gegarandeerd..

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01

Metzie

Nyaano !

Heb hier een EP466 staan met gewoon "a-merk" geheugen erin (van mycom) werkt perfect. Dus gewoon bij je lokale pc boer langsgaan.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Bijna al het OEM geheugen past in een Compaq EP.
Dat is dus geen probleem ...

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Ik heb de afgelopen tijd 350(!) compaq deskpro EP's uitgebreid naar 128mb met Kingston geheugen, en dat werkt perfekt!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:34

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

en ook standaard goedkoop geheugen moet, dacht ik, geen probleem zijn

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
mtec pqi hyundai kingston en zelfs spectec geheugen werkt prima

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1