Hallo,
Ik ben op zoek naar een computer die vooral stil is en als desktop browser/video pc kan dienen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Doel is voornamelijk browsen met veel tabbladen en Youtube/VLC filmpjes afspelen op max full HD.
Daarnaast af en toe een spelletje van niveau farmville
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 300-400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is er. Ben zelf alleen op zoek naar Desktop/mini-PC
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Computer moet stil zijn, liefst zelfs fanless.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zat zelf te denken aan een NUC, maar wil voorkomen dat de PC dan te traag is om mee te browsen, etc. Is een NUC een goede optie, of zijn er andere kant en klare oplossingen?
Eventueel zelfbouwen heb ik ook gedana met high game systemen, maar zou dan niet weten waar ik moet beginnen.
Alle hulp is welkom!!
Ik ben op zoek naar een computer die vooral stil is en als desktop browser/video pc kan dienen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Doel is voornamelijk browsen met veel tabbladen en Youtube/VLC filmpjes afspelen op max full HD.
Daarnaast af en toe een spelletje van niveau farmville
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 300-400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is er. Ben zelf alleen op zoek naar Desktop/mini-PC
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Computer moet stil zijn, liefst zelfs fanless.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zat zelf te denken aan een NUC, maar wil voorkomen dat de PC dan te traag is om mee te browsen, etc. Is een NUC een goede optie, of zijn er andere kant en klare oplossingen?
Eventueel zelfbouwen heb ik ook gedana met high game systemen, maar zou dan niet weten waar ik moet beginnen.
Alle hulp is welkom!!