Een leuke case, waarop ik het antwoord nog niet heb gevonden.
Ik heb in mijn pc-tje een KT7-RAID zitten met daarop 2 x IBM 307030 schrijven. Geconfigureerd als RAID 0 (stripe-set). Deze zijn verdeeld in 3 partities, de 1ste is system en primary boot partitie.
Nu is het een tijdje geleden een beetje mis gegaan
en heb ik een nieuwe schrijf (10gb udma 66) bijgeplaatst op de normale IDE connector op het mobo. Win2k geinstaleerd enz...
Nu wil ik graag de 10gb partitie "terug" ghosten naar de 1ste partitie van de stripe-set.
Dit gaat ook allemaal goed, totdat ik in moet loggen. Druk op CTRL-ALT-DEL, vul pwd in en druk op ENTER. Krijg vrolijk inlog-scherm weer terug. EEN LOOP DUS !
Opnieuw ghosten werkt niet, upgraden naar SP2 en dan ghosten werkt ook niet !
Wat nu ?
Iemand een idee ?
Laat het mij even weten of er guru's zijn die wat tips hebben.
Thanx in advance,
The-SimS
simon.machielse@cw.com
Ik heb in mijn pc-tje een KT7-RAID zitten met daarop 2 x IBM 307030 schrijven. Geconfigureerd als RAID 0 (stripe-set). Deze zijn verdeeld in 3 partities, de 1ste is system en primary boot partitie.
Nu is het een tijdje geleden een beetje mis gegaan
Nu wil ik graag de 10gb partitie "terug" ghosten naar de 1ste partitie van de stripe-set.
Dit gaat ook allemaal goed, totdat ik in moet loggen. Druk op CTRL-ALT-DEL, vul pwd in en druk op ENTER. Krijg vrolijk inlog-scherm weer terug. EEN LOOP DUS !
Opnieuw ghosten werkt niet, upgraden naar SP2 en dan ghosten werkt ook niet !
Wat nu ?
Iemand een idee ?
Laat het mij even weten of er guru's zijn die wat tips hebben.
Thanx in advance,
The-SimS
simon.machielse@cw.com