[Update 14-9-2015 17:38]
Hoi allemaal,
Zo'n vier jaar geleden heb ik een nieuwe PC in elkaar gezet en bij een aantal spellen merk ik dat ik de grafische instellingen niet meer op de hoogte waarden kan zetten.
Ik ben van plan om The Witcher 3 te gaan spelen en ik wil dit graag optimaal ervaren met de beste (grafische) instellingen die mogelijk zijn.
Ik heb een
Op dit moment heb ik een PC die bestaat uit de volgende onderdelen (de prijzen kloppen natuurlijk niet meer.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een goed advies wat ik het beste kan doen.
Moet ik mijn PC voorzien van een upgrade of kan ik beter een nieuwe computer kopen.
Ik denk dat ik de video kaart moet vervangen maar ik weet niet zeker of dat mogelijk is met mijn moederbord.
Wat is je budget?
Ik heb niet echt een budget maar als ik iets moet aangeven zou ik zeggen dat ik een bedrag van € 500,- wel een mooi bedrag vindt voor een update.
Omdat ik niet zo heel veel verstand heb van de technische mogelijkheden en beperkingen hoop ik dat iemand mij even kort kan adviseren.
Met vriendelijke groet,
Reapor
Hoi allemaal,
Zo'n vier jaar geleden heb ik een nieuwe PC in elkaar gezet en bij een aantal spellen merk ik dat ik de grafische instellingen niet meer op de hoogte waarden kan zetten.
Ik ben van plan om The Witcher 3 te gaan spelen en ik wil dit graag optimaal ervaren met de beste (grafische) instellingen die mogelijk zijn.
Ik heb een
Op dit moment heb ik een PC die bestaat uit de volgende onderdelen (de prijzen kloppen natuurlijk niet meer.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P8P67 DELUXE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD6970 2GB GDDR5 PCIE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Syncmaster BX2450 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (UK OEM 64bit) | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech Wireless Gaming Mouse G700 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | GeIL GVP34GB1333C7DC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair HX750W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 120GB | € 110,50 | € 110,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 210,45 | |
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een goed advies wat ik het beste kan doen.
Moet ik mijn PC voorzien van een upgrade of kan ik beter een nieuwe computer kopen.
Ik denk dat ik de video kaart moet vervangen maar ik weet niet zeker of dat mogelijk is met mijn moederbord.
Wat is je budget?
Ik heb niet echt een budget maar als ik iets moet aangeven zou ik zeggen dat ik een bedrag van € 500,- wel een mooi bedrag vindt voor een update.
Omdat ik niet zo heel veel verstand heb van de technische mogelijkheden en beperkingen hoop ik dat iemand mij even kort kan adviseren.
Met vriendelijke groet,
Reapor
[ Voor 3% gewijzigd door reapor op 14-09-2015 17:44 ]