Weet iemand waar ze de Palm IIIxe nog tegen een redelijke prijs (< fl 500,-) verkopen. Ik heb in de pricewatch gekeken, maar bij de meeste winkels die daarin staan verkopen ze hem in ieder geval niet meer online.
Waar zit BCC ergens en hebben ze een website waar ze online de spullen verkopen?
Verwijderd
BCC zit verspreidt over de randstad met zo'n 23 filialen.
Tel. BCC helpdesk : 020-6584400
ma. - vr. van 08:00 - 16:00
Ze hebben een laagste prijsgarantie, dus als je 'm ergens nog goedkoper ziet kun je 'm voor dat geld ook halen bij hun.
Een online shop hebben ze volgens mij niet, maar dat zou je ff moeten navragen bij die helpdesk.
Succes
Mudman
Tel. BCC helpdesk : 020-6584400
ma. - vr. van 08:00 - 16:00
Ze hebben een laagste prijsgarantie, dus als je 'm ergens nog goedkoper ziet kun je 'm voor dat geld ook halen bij hun.
Een online shop hebben ze volgens mij niet, maar dat zou je ff moeten navragen bij die helpdesk.
Succes
Mudman
Verwijderd
Ja, ik heb hem twee weken geleden bij BCC in Alkmaar gekocht voor die prijs (en een sli leather case voor F 25,- erbij ..normaal F 89,-).
Ik ben er erg over te spreken. Enige verbeterpunt vindt ik het scherm. Op zich redelijk, maar bij zij-lichtinval wat slechter. Verder geen geld dus voor 8mb + flashable ROM.
Ik ben er erg over te spreken. Enige verbeterpunt vindt ik het scherm. Op zich redelijk, maar bij zij-lichtinval wat slechter. Verder geen geld dus voor 8mb + flashable ROM.
Bij de Kijkshop hebben ze oogkleppen op: ik zag er de IIIxe voor een kleine 700,- liggen. 
Ik heb de mijne bij Primafoon gekocht destijds, voor 500,-.
Ik heb de mijne bij Primafoon gekocht destijds, voor 500,-.
Pagina: 1