Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone en ik heb een budget van rond de 450€.
Mijn oog viel op de volgende 2 modellen maar ik kan niet echt kiezen.
Lumia 930 of huawei p8. Iemand ervaringen of tips?

Mvg

Michiel

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik heb zelf de Lumia 930 sinds een jaar en ik ben er zeer tevreden over.
Uitstekende camera, goede batterij en een snel en stabiel systeem.
Ook de video opname is zeer goed in combinatie met de dolby surround.
Minpuntje is voor mij de camera aan de voorkant, deze is echt opvallend slechter dan de pureview camera aan de achterkant.

Voor 320€ heb je al een nieuwe Lumia 930 en voor die prijs vind je niet snel een beter toestel. De p8 is een stuk duurder en vind ik zelf geen concurrentie voor de Lumia.

• TheunG
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-02-2021

TheunG

Voor al uw bouwproblemen

Heb bijna een jaar de Lumia 930. Hiervoor een Android toestel gehad, omdat ik wou kijken hoe andere besturingssystemen werkten, dit is mij zeer slecht bevallen. Ik zal altijd bij Windows Phone blijven en dat zal ook nooit veranderen.

Heb er sinds een week Windows 10 op staan, zitten nog veel bugs in, maar als je een geek bent voor gadgets is het altijd leuk om voorop te lopen!

Veel succes met een aankoop, maar houd wel in gedachten dat je voor een goede prijs/kwaliteit moet zijn bij Nokia/Microsoft!

Specs: Asus Sabertooth 990FX R2.0, AMD FX-8320, Kingston HyperX Predator KHX28C12T2K2/8X, Asus GTX780-DC2OC-3GD5 & Asus ROG Swift

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Het is wel de bedoeling dat je wat meer informatie geeft met wat je wensen zijn. 2 toestellen en een prijs is niet genoeg. Probeer het nogmaals met een uitgebreidere wensenlijst en in het juiste forum (Mobiele Aankoop en Advies forum).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.