Hallo allemaal,
Momenteel heb ik een PC die enorm outdated is. Het is niet alleen traag voor standaard pc-activiteiten, maar het is bijna onmogelijk om er degelijk mee te kunnen gamen.
Dit geeft aanleiding voor mij om mijn PC te willen upgraden of beter gezegd een PC te bouwen met een aantal onderdelen uit mijn huidige PC.
Als student met een beperkte budget kan ik niet al té veel uitgeven voor de allerbeste PC-componenten. Voor mijn gehele upgrade heb ik een budget van €300 +/- vrijgemaakt. Erg gering, dat klopt. Maar het is beter dan niets.
Ik weet echter niet zo goed waar ik moet beginnen
Ik zou indien mogelijk het wel fijn vinden om een aantal componenten te behouden zoals de behuizing, het ram geheugen en mijn harde schijf. Zijn er mensen met suggesties die mij een beetje op weg kunnen helpen?
De onderdelen die ik graag mee wil nemen zijn het volgende:
-RAM Geheugen: 4 GB - DDR3-1333 (PC3-10600 MB/sec)
-Harde schijf: SATA 7200 RPM
-Behuizing: Mini-tower (Hoogte: 36.8 cm, breedte: 16.5 cm, diepte: 38.9 cm)
De behuizing ziet er als volgt uit:

Tot nu toe ziet mijn lijst er als volgt uit:
Momenteel heb ik een PC die enorm outdated is. Het is niet alleen traag voor standaard pc-activiteiten, maar het is bijna onmogelijk om er degelijk mee te kunnen gamen.
Dit geeft aanleiding voor mij om mijn PC te willen upgraden of beter gezegd een PC te bouwen met een aantal onderdelen uit mijn huidige PC.
Als student met een beperkte budget kan ik niet al té veel uitgeven voor de allerbeste PC-componenten. Voor mijn gehele upgrade heb ik een budget van €300 +/- vrijgemaakt. Erg gering, dat klopt. Maar het is beter dan niets.
Ik weet echter niet zo goed waar ik moet beginnen
De onderdelen die ik graag mee wil nemen zijn het volgende:
-RAM Geheugen: 4 GB - DDR3-1333 (PC3-10600 MB/sec)
-Harde schijf: SATA 7200 RPM
-Behuizing: Mini-tower (Hoogte: 36.8 cm, breedte: 16.5 cm, diepte: 38.9 cm)
De behuizing ziet er als volgt uit:

Tot nu toe ziet mijn lijst er als volgt uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 74,20 | € 74,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 74,20 | |
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2015 21:23 ]