Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mozilla inbox probllem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn oude UPC mail account overgezet naar een Ziggo account en gebruik nu de server van Ziggo voor mijn mail. UPC was pop, Ziggo Imap. Ik gebruik het oude E-mail adres van UPC-moet kunnen volgens Ziggo.

Mail komt keurig binnen en kan verzonden worden. Echter, de berichten in inbox worden voortdurend verwijderd. Ik klik Inbox open; zie ze nog 1 seconde ..en, foetsie.

Ik heb alle instellingen gecheckt; alles lijkt goed te staan, maar ze blijven verwijderd worden. In Gmail blijven ze keurig staan, dus het lijkt niet aan Ziggo te liggen.

Ps. Ik gebruik Mozilla Thunderbird als mailprogramma, laatste versie.

Iemand hier ervaring mee?

Jos

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2015 20:46 ]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Staat er elders nig ergens een programma de mail via POP uit de inbox te hengelen?
Zet dat programma eens uit (of laat in ieder geval een kopie achter op de server...)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Jester, ik zag dat er in gmail nog gehengeld werd naar berichten van Pop3, UPC. Ik heb dit verwijderd
en ben benieuwd of dit werkt. Alvast bedankt voor de moeite.

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe blijven ze staan. Tsjonge, uren mee bezig geweest om het goed te krijgen. Zou toch heel mooi zijn als het weekeinde zo nog goed afloopt.

Verwijderd

Topicstarter
Toch weer alles weg. Nu maar alles van Google verwijderd: account, mail, the works. Ben benieuwd.