Oke hier is mijn probleem:
Ik heb net een nieuwe laptop. Heb nog amper wat geïnstalleerd op wat spelletjes via steam na.
Ik heb een mcafee anti virus en internet security abbonnement (zat bij de aanschaf van de pc).
Mijn besturingssysteem is Windows 10.
Na twee dagen probleemloos te hebben kunnen surfen opent yahoo telkens wanneer ik mijn browser start, een nieuw tabblad open en wanneer ik wat op google opzoek. Ik word er helemaal gek van!
Ik kan nergens sporen vinden van yahoo op mijn pc. Ook niet bij de extensies/opties/ instellingen van Chrome, Internet Explorer en Mozilla!
Ik heb meerdere virus en anti malware scans gedaan maar vind telkens niks.
Is er iemand die een oplossing weet of die hetzelfde probleem heeft?
Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen.
Bij voorbaat dank,
Nick
Ik heb net een nieuwe laptop. Heb nog amper wat geïnstalleerd op wat spelletjes via steam na.
Ik heb een mcafee anti virus en internet security abbonnement (zat bij de aanschaf van de pc).
Mijn besturingssysteem is Windows 10.
Na twee dagen probleemloos te hebben kunnen surfen opent yahoo telkens wanneer ik mijn browser start, een nieuw tabblad open en wanneer ik wat op google opzoek. Ik word er helemaal gek van!
Ik kan nergens sporen vinden van yahoo op mijn pc. Ook niet bij de extensies/opties/ instellingen van Chrome, Internet Explorer en Mozilla!
Ik heb meerdere virus en anti malware scans gedaan maar vind telkens niks.
Is er iemand die een oplossing weet of die hetzelfde probleem heeft?
Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen.
Bij voorbaat dank,
Nick