Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Komende jaren weer goed vooruit kunnen en de nieuwste games kunnen spelen op hoge settings (GTA5 e.d.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 1000 - 1200 Ligt er ook een beetje aan of ik nog een nieuwe monitor aan ga schaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord gaan sowieso mee. Daarnaast denk ik dat mijn kast nog mee kan en ik vroeg me af of ik mijn voeding en HDD nog kan gebruiken om de kosten wat te drukken (zie hieronder)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart lijkt me wel voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de BBG Sept bekeken en wat topic op de forum gelezen en ik denk dat onderstaande wel redelijk solide moet zijn voor de komende paar jaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Ik heb hier geen ervaring mee, dus waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Wat kan ik van mijn huidige PC (5 jaar oud) nog gebruiken. Kan zo'n voeding en HDD nog gebruikt worden of moet hier gewoon na 5 jaar een nieuwe voor komen? Daarnaast vroeg ik me af of 16GB geheugen overkill is voorlopig?
Gamen. Komende jaren weer goed vooruit kunnen en de nieuwste games kunnen spelen op hoge settings (GTA5 e.d.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 1000 - 1200 Ligt er ook een beetje aan of ik nog een nieuwe monitor aan ga schaffen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord gaan sowieso mee. Daarnaast denk ik dat mijn kast nog mee kan en ik vroeg me af of ik mijn voeding en HDD nog kan gebruiken om de kosten wat te drukken (zie hieronder)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Define R2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sony Optiarc AD-7240S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Real Power M520 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart lijkt me wel voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de BBG Sept bekeken en wat topic op de forum gelezen en ik denk dat onderstaande wel redelijk solide moet zijn voor de komende paar jaar.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 224,50 | € 224,50 |
| 1 | MSI B150M PRO-DH | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 348,50 | € 348,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 158,- | € 158,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 894,90 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Ik heb hier geen ervaring mee, dus waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Wat kan ik van mijn huidige PC (5 jaar oud) nog gebruiken. Kan zo'n voeding en HDD nog gebruikt worden of moet hier gewoon na 5 jaar een nieuwe voor komen? Daarnaast vroeg ik me af of 16GB geheugen overkill is voorlopig?