Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een pc verbinden met een printer via twee routers.

Pagina: 1
Acties:

• Kluchtinator
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-11 17:01
Ik probeer al een tijdje mijn computer boven verbinding te laten maken met mijn printer, maar alle pogingen tot nu toe hebben gefaald. Mijn pc is aangesloten aan de modem (Ubee EVW320b) beneden waarop een router (sitecom X4 N300) is aangesloten. De printer (Canon MP640) verbindt via het draadloze netwerk van die router. Een lange tijd googelen heeft ook niets opgeleverd. Kan iemand hier mij daarbij helpen?
Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/6uz1gxvrr/Netwerk.jpg
Een visualisatie van de verbinding die ik probeer te maken.

• MatMis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-11 20:25
kabel van modem niet in het 1ste gat van de router stoppen :)

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:54
De sitecom doet waarschijnlijk nogmaals natting, waardoor er vanaf je pc die direct op je modem zit aangesloten geen verbinding mogelijk is naar de printer.

Als je ervoor zorgt dat de sitecom geen natting doet, door bv het modem niet te verbinden met de WAN-poort en de dhcp-server functie in de router uit te zetten (ikga er vanuit dat deze aan staat) zal een hoop problemen oplossen.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Volg dit, er staat access point en draadloos, maar dit geldt ook voor jou:

[HOWTO]Draadloze Router gebruiken als Access Point

Dit is al duizenden keren gevraagd :) Aan het eind van de rit gebruik je de WAN poort van je Sitecom niet, en is alles goed.