Hallo daar 
Vanmiddag was ik wat fotos aan het bewerken in Lightroom, toen mn mbp opeens vast liep. Het bureaublad was opeens half verschoven en hij reageerde nergens meer op. Na een reboot deed hij het weer even, maar na 3 min crashte hij weer.
Sindsdien komt hij bij het booten niet verder dan een wit scherm en gaat hij flink blazen.
Tijdens het booten zie ik allemaal dunne lijntjes door het beeld lopen als ik het apple logo zie.
Al wat dingen geprobeerd:
- Safe boot, geen resultaat
- Recovery mode, reageert ie niet op en krijg weer wit scherm
- NVRAM reset, geen resultaat
- Single User Mode, geen resultaat en een vreemd rood scherm met lijntjes:

Ik denk nu aan een hardware probleem, iemand enig idee?
PS. Ik zit de komende maanden nog in Helsinki, waar geen officiele apple store te vinden is en mn backup schijf ligt in NL
Vanmiddag was ik wat fotos aan het bewerken in Lightroom, toen mn mbp opeens vast liep. Het bureaublad was opeens half verschoven en hij reageerde nergens meer op. Na een reboot deed hij het weer even, maar na 3 min crashte hij weer.
Sindsdien komt hij bij het booten niet verder dan een wit scherm en gaat hij flink blazen.
Tijdens het booten zie ik allemaal dunne lijntjes door het beeld lopen als ik het apple logo zie.
Al wat dingen geprobeerd:
- Safe boot, geen resultaat
- Recovery mode, reageert ie niet op en krijg weer wit scherm
- NVRAM reset, geen resultaat
- Single User Mode, geen resultaat en een vreemd rood scherm met lijntjes:

Ik denk nu aan een hardware probleem, iemand enig idee?
PS. Ik zit de komende maanden nog in Helsinki, waar geen officiele apple store te vinden is en mn backup schijf ligt in NL