Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

300 Mbps of 867.

Pagina: 1
Acties:

• Thaikop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Hallo iedereen!

Omdat ik van kamer zal veranderen, moet ik mijzelf een netwerk kaart kopen (heb nu de router op mijn pc en die is daarmee verbonden. Zo hebben we Wi-Fi thuis + heb ik ook internet)

Maar nu vroeg ik mij af of het de moeite waard is om een duurdere kaart te kopen met 867 mbps : pricewatch: TP-Link Archer T4UH

Of eentje met 300 mbps al voldoende is: pricewatch: Netgear WNDA3100

Ik brows en game alleen maar (CSGO/Arma 3/LoL/..) met wat muziek van youtube.

Als ik nu een speedtest doe kom ik uit op 190 mbps en 11 download snelheid. Heb deze router: pricewatch: Linksys Smart Wi-Fi Router AC1900

Alvast bedankt! (Oja, ik verhuis maar een kamer erboven)

Verwijderd

Goed, denk even na. Welke applicatie op jouw PC / laptop heeft 190 Mbps nodig?

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-11 12:00
Je hebt een AC router, dus zou ik ook een AC netwerkkaart kopen. Puur omdat deze een hogere snelheid kan doen, en de prijzen nu niet heel ver uit elkaar liggen.

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 12:16

ShadowAS1

IT Security Nerd

Waarom zou je het uberhaupt vervangen, voldoet het? Van wat ik hoor wel. Vertoont het kuren? Niet van wat ik hoor..

Dus ik zou er niet aan beginnen

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voor gamen wil je laagst mogelijke latency. Iedere vorm van WiFi verhoogt je latency, iedere vorm van WiFi is gevoelig voor invloeden van buitenaf waardoor je lagspikes kunt krijgen. Idem voor PLC, mocht je dat overwegen.

Ik zou gewoon het geld wat je aan zo'n kaart zou willen uitgeven investeren in een (langer) UTP kabel om ook op de nieuwe plek bedraad te werken. Is even wat meer moeite om te installeren, maar dat valt vaak enorm mee, en als het eenmaal ligt werkt het altijd snel en betrouwbaar.

Oslik blyat! Oslik!