Ik heb de laatste tijd vreemde problemen met iTunes op mijn iPhone. Regelmatig krijg ik een volledig wit scherm wanneer ik naar de app store ga. Wanneer ik naar de instellingen ga van iTunes dan loopt het instellingen menu vast. Ik kan dan niet meer scrollen en de instellingen van iTunes worden ook niet zichtbaar. Alleen dubbel klik op de homebutton blijft dan nog over om het instellingen menu af te sluiten. Ik heb dit eerder gehad en toen opgelost door alle instellingen te verwijderen. Ik wil dit eigenlijk voorkomen. Hebben meer mensen dit probleem? Ik heb deze problemen sinds ik apple music heb aangezet. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, kan ook toevallig zijn.
Ik heb toch maar gekozen om de instelling terug te zetten. Dit ging ook niet helemaal goed. het witte appeltje bleef in beeld voor minuten. Ik heb circa 20 minuten gewacht en toen besloten telefoon helemaal uit te zetten (home knop en sluimer toets te gelijk ingedrukt) Hierna starte de iphone op, maar wel in het Engels en met een amerikaanse tijd. Nadat ik dat allemaal had gecorrigeerd lijkt het nu weer normaal te werken. Ben benieuwd voor hoe lang.