Beste mensen,
Voor studie, thuiswerken en het bekijken van films, wil ik graag een degelijke en mooie laptop komen, met een 4K scherm.
Ik zal natuurlijk Windows OS gebruiken.
Mijn budget is 1200 tot max 1300.
Verdere eisen:
Een Intel processor van de 4e generatie. Vanaf i7 47** (quadcore dus).
15'6 inch.
Gewone laptop of Zenbook/Ultrabook.
Ik zal mijn laptop veel nemen, maar gewicht is niet zo'n issue, ik heb een sterke rug.
Liefst een ASUS merk, omdat die redelijk 'degelijk' zijn, en mooie behuizings hebben. Een andere merk mag ook, zolang het maar niet echt als een 'gaming' eruit ziet, zoals Lenovo Y50 en overige MSI laptops.
Thanks
Edit:
Ik had recent een UX501 gevonden en een NX500, maar die zijn bovens mijn budget van 1200.
En het lijkt alsof de UX501 niet meer in Nederland leverbaar zijn??
Voor studie, thuiswerken en het bekijken van films, wil ik graag een degelijke en mooie laptop komen, met een 4K scherm.
Ik zal natuurlijk Windows OS gebruiken.
Mijn budget is 1200 tot max 1300.
Verdere eisen:
Een Intel processor van de 4e generatie. Vanaf i7 47** (quadcore dus).
15'6 inch.
Gewone laptop of Zenbook/Ultrabook.
Ik zal mijn laptop veel nemen, maar gewicht is niet zo'n issue, ik heb een sterke rug.
Liefst een ASUS merk, omdat die redelijk 'degelijk' zijn, en mooie behuizings hebben. Een andere merk mag ook, zolang het maar niet echt als een 'gaming' eruit ziet, zoals Lenovo Y50 en overige MSI laptops.
Thanks
Edit:
Ik had recent een UX501 gevonden en een NX500, maar die zijn bovens mijn budget van 1200.
En het lijkt alsof de UX501 niet meer in Nederland leverbaar zijn??
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2015 16:20 ]