Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
ik ben op zoek naar een setje nieuwe case fans, totaal 3 120mm, 1 140mm en eigenlijk nog een setje 120mms voor mijn h100i
Wat is je budget?
ik hoop voor ongeveer €65 klaar te zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
persoonlijk niet echt een voorkeur, op het internet komen de merken corsair en noctua veel naar voren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik gebruik nu nog steeds de standaard case fans en fans van de h100i in mijn nzxt phantom410, zeker voor mijn cpu koeler heb ik het idee dat ik er veel meer uit kan halen met minder geluid. (de standaard fans van de h100i maken een gigantische herrie)
aangezien ik zelf totaal geen kennis heb van fans en hun efficiëntie had ik graag een paar suggesties.
Ik zoek een?
ik ben op zoek naar een setje nieuwe case fans, totaal 3 120mm, 1 140mm en eigenlijk nog een setje 120mms voor mijn h100i
Wat is je budget?
ik hoop voor ongeveer €65 klaar te zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
persoonlijk niet echt een voorkeur, op het internet komen de merken corsair en noctua veel naar voren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik gebruik nu nog steeds de standaard case fans en fans van de h100i in mijn nzxt phantom410, zeker voor mijn cpu koeler heb ik het idee dat ik er veel meer uit kan halen met minder geluid. (de standaard fans van de h100i maken een gigantische herrie)
aangezien ik zelf totaal geen kennis heb van fans en hun efficiëntie had ik graag een paar suggesties.