Hallo!
Ik ben opzoek naar een goede laptop voor mijn studie. Ik studeer bedrijfseconomie, dus heb geen zware programma's nodig. Wel moet hij wat kunnen multitasken tussen word, excel en internet.
Wat ga je met je laptop doen?
Veel mee omslepen, elke dag mee naar school en weer naar huis om daar vervolgens weer verder aan de slag te gaan.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Gamen hoeft wat mij betreft niet percee.
Wat is je budget?
+- 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben opzoek naar een snelle laptop (snel opstarten etc.) met een lange accuduur, licht gewicht en absuluut geen kabaal maakt.
HP valt wat mij betreft meteen af. Daar beschik ik momenteel over en die blaast zowat de boeken van tafel.
Acer ook slechte ervaringen mee. Dat het scharnier stuk ging (2 maal).
Zelf denk ik aan de Dell Inspiron 15 5000 reeks.
Iemand iedeen, opmerkingen?
PS: het moet een 15,6" worden, met een nummeriek toetsenbord.
Ik ben opzoek naar een goede laptop voor mijn studie. Ik studeer bedrijfseconomie, dus heb geen zware programma's nodig. Wel moet hij wat kunnen multitasken tussen word, excel en internet.
Wat ga je met je laptop doen?
Veel mee omslepen, elke dag mee naar school en weer naar huis om daar vervolgens weer verder aan de slag te gaan.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Gamen hoeft wat mij betreft niet percee.
Wat is je budget?
+- 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben opzoek naar een snelle laptop (snel opstarten etc.) met een lange accuduur, licht gewicht en absuluut geen kabaal maakt.
HP valt wat mij betreft meteen af. Daar beschik ik momenteel over en die blaast zowat de boeken van tafel.
Acer ook slechte ervaringen mee. Dat het scharnier stuk ging (2 maal).
Zelf denk ik aan de Dell Inspiron 15 5000 reeks.
Iemand iedeen, opmerkingen?
PS: het moet een 15,6" worden, met een nummeriek toetsenbord.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2015 11:38 . Reden: Wat vergeten ]