iPhone4s traag na update 8.4.1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:46
Hallo allemaal! Ik heb een 16gb iPhone 4s, tevreden mee maar sinds update naar iOS 8.4.1 is hij behoorlijk traag en dan met name Safari (pagina's crashen steeds: deze pagina wordt opnieuw geladen vanwege een probleem). Ik hou altijd minimaal 1 a 1,5gb vrij op de tel.

Nu hoorde ik dat het kan komen doordat ik de update over the air heb gedaan ipv tethered.. Ik heb idd over the air ge-update maar als er daardoor oude install zooi is achter gebleven, hoe kan ik dat dan weer herstellen met iTunes of anders?

Thanks!

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 23:46
Nou, huisgenoot heeft 4s via iTunes update gedaan, en klaagt ook over traag. Dus zal niet liggen aan over the air op zich.

• 1nsane
Ik vind het ook een raar verhaal maar heb het wel vaker terug gelezen op internet, als het puur aan de update zelf ligt, dan lijkt het er op dat Apple zijn oudere producten opzettelijk trager maakt ofzo want met iOS 7 werkte alles vlekkeloos en je kan me niet wijsmaken dat Safari ineens zo veel zwaarder is geworden dat je dezelfde pagina's niet meer fatsoenlijk kan laden.

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 14:09
Zelf niet op iOS 8.4.1 gezeten, ben van 8.1.3 naar 9 gegaan. Op iOS 8.1.3 was mijne nog gewoon te gebruiken. Na de upgrade naar 9 helemaal niet meer. Toen maar 9.1 beta erop geknald waarna hij een stukje sneller voelt.

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ik vind het echt achterlijk hoe ziekelijk traag m'n 4s is geworden van iOS 7 naar 8. Je zou toch zeggen dat ze alles sneller en efficiënter willen? Nee, ze maken alles logger en trager waardoor het op nieuwe modellen nog wel werkt maar dat je wordt gedwongen om je prima werkende 4s in te ruilen voor een zwaar overpriced 6 ofzo.

Weet er iemand een oplossing? Kan ik wellicht een rollback doen naar iOS 7? Ik heb inmiddels gewoon zoveel lag als ik bijvoorbeeld in apps wat ga plakken of safari dan typ ik een zin maar heb ik 10 seconden button lag, echt schandalig en onwerkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:39
1nsane schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:57:
Ik vind het ook een raar verhaal maar heb het wel vaker terug gelezen op internet, als het puur aan de update zelf ligt, dan lijkt het er op dat Apple zijn oudere producten opzettelijk trager maakt ofzo want met iOS 7 werkte alles vlekkeloos en je kan me niet wijsmaken dat Safari ineens zo veel zwaarder is geworden dat je dezelfde pagina's niet meer fatsoenlijk kan laden.
1nsane schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:13:
Ik vind het echt achterlijk hoe ziekelijk traag m'n 4s is geworden van iOS 7 naar 8. Je zou toch zeggen dat ze alles sneller en efficiënter willen? Nee, ze maken alles logger en trager waardoor het op nieuwe modellen nog wel werkt maar dat je wordt gedwongen om je prima werkende 4s in te ruilen voor een zwaar overpriced 6 ofzo.

Weet er iemand een oplossing? Kan ik wellicht een rollback doen naar iOS 7? Ik heb inmiddels gewoon zoveel lag als ik bijvoorbeeld in apps wat ga plakken of safari dan typ ik een zin maar heb ik 10 seconden button lag, echt schandalig en onwerkbaar.
Ten eerste: doe eens een clean install. Dat doe je door eerst een backup van je device te maken via iCloud/ iTunes. Dan ga je naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in.

Ten tweede: dat Apple de devices opzettelijk trager maakt lijkt mij nogal onzinnig. De iPhone 4S stamt uit 2011. Dat ding is gewoon al best oud.

Desalniettemin zou je telefoon wss al een stuk vlotter zijn als je 'm clean installt. En iOS9 schijnt nog iets vlotter te werken.

Jij vindt een 6 overpriced? Prima. Dat is jouw mening. Een heleboel mensen vinden dat dit niet zo is als je ziet wat de verkoopcijfers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:35

Mavamaarten

Omdat het kan!

Volkan1984 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:29:
[...]

[...]

Ten eerste: doe eens een clean install. Dat doe je door eerst een backup van je device te maken via iCloud/ iTunes. Dan ga je naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in.

Ten tweede: dat Apple de devices opzettelijk trager maakt lijkt mij nogal onzinnig. De iPhone 4S stamt uit 2011. Dat ding is gewoon al best oud.

Desalniettemin zou je telefoon wss al een stuk vlotter zijn als je 'm clean installt. En iOS9 schijnt nog iets vlotter te werken.

Jij vindt een 6 overpriced? Prima. Dat is jouw mening. Een heleboel mensen vinden dat dit niet zo is als je ziet wat de verkoopcijfers zijn.
Een clean install doen is een goede suggestie, maar je komt wel met een paar rare argumenten.
Puur omdat veel mensen iets kopen, wil niet zeggen dat iets niet overpriced is. En inderdaad, een 4S is al "heel oud", maar dat zou net een reden kunnen zijn voor Apple om hem wél trager te maken. Maar goed, de kans dat ze dat echt doen is enorm klein want ik denk niet dat ze als groot bedrijf daar mee weg zouden komen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Of geen geupdate versie resetten, maar een complete image opnieuw erop zetten.
IPSW bestand downloaden https://ipsw.me en dan deze stappen:

Ga op het iOS-apparaat naar instellingen > iCloud en zet daar Zoek mijn iPhone uit.
Sluit het iOS-apparaat aan op een computer (dat kan Mac of Windows zijn) die voorzien is van iTunes
Klik in het iPhone-scherm van iTunes op Herstel iPhone terwijl je de Alt ⌥-toets (shift voor windows) inhoudt
Blader naar de map waar het ipsw-bestand opgeslagen is en selecteer dit

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De iPhone 4s kwam op de markt met iOS5.0 je kan dan best verwachten dat het allemaal wat zwaarder wordt als er wat meer features bij komen.

Wil je echt met een kraken oude smartphone blijven doen dan moet je de afweging maken om niet steeds te upgraden naar de nieuwste versie, soms kan je nou een maal niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Volkan1984
Mavamaarten schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:35:
[...]

Een clean install doen is een goede suggestie, maar je komt wel met een paar rare argumenten.
Puur omdat veel mensen iets kopen, wil niet zeggen dat iets niet overpriced is. En inderdaad, een 4S is al "heel oud", maar dat zou net een reden kunnen zijn voor Apple om hem wél trager te maken. Maar goed, de kans dat ze dat echt doen is enorm klein want ik denk niet dat ze als groot bedrijf daar mee weg zouden komen.
Geen rare argumenten. Jij zegt dat 'ie overpriced is. Ik zeg dat iemand mag vinden dat iets overpriced is. Een belangrijk verschil. Daarbij is iets pas overpriced als mensen het ding niet kopen omdat ze het het niet waard vinden.

Het lijkt mij sterk dat ze bij Apple opzettelijk gebruikers van oudere devices frustreren. Ik denk namelijk dat ze wel iets beters te doen hebben dan hun klanten zieken waarvan ze afhankelijk zijn. De klanten moeten toch telkens worden overgehaald om een nieuwe aanschaf te doen.

• 1nsane
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:35:

Ga op het iOS-apparaat naar instellingen > iCloud en zet daar Zoek mijn iPhone uit.
Sluit het iOS-apparaat aan op een computer (dat kan Mac of Windows zijn) die voorzien is van iTunes
Klik in het iPhone-scherm van iTunes op Herstel iPhone terwijl je de Alt ⌥-toets (shift voor windows) inhoudt
Kijk! Daar heb ik wat aan, ik weet dat iOS 8 onder de motorkap anders is dan 7 maar optisch gezien lijkt het veel van het zelfde dus het lijkt me niet dat de telefoon van vlot naar ineens onbruikbaar zou gaan. Ik ken ook genoeg anderen die een 4s gebruiken met iOS 8 waarbij het wel werkt. Dat ga ik van het weekend maar eens proberen :-)

• 1nsane
Donstil schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:02:
De iPhone 4s kwam op de markt met iOS5.0 je kan dan best verwachten dat het allemaal wat zwaarder wordt als er wat meer features bij komen.

Wil je echt met een kraken oude smartphone blijven doen dan moet je de afweging maken om niet steeds te upgraden naar de nieuwste versie, soms kan je nou een maal niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Maar ik wil ook niet voor een kwartje op de eerste rij, ik verwacht ook niet dat m'n telefoon flitsend snel blijft na een iOS upgrade zeker niet! Alleen na mijn negatieve ervaringen heb ik op internet (zoals ik in de ts aangaf) rondgekeken en las dus veel verschillen maar ook dat je dus beter een upgrade op een andere manier kan doen en in mijn ogen Apple dus niet goed genoeg heeft nagedacht over upgraden van toestellen. Voorbeeld: ik lees talloze verhalen van mensen die steen en been klagen na hun upgrade van iOS 7/8 naar 9 dat het onwerkbaar is (wat ik nu dus vaak heb met 8 ) maar in verschillende vergelijkingstests op YouTube tussen 8 en 9 is 9 maar marginaal trager op de 4s dan 8.. En beide zijn gewoon vlot als je kijkt naar hoe snel alles start en loopt etc. Dat strookt dus met alles wat je online leest wat imo dus alleen kan betekenen dat Apple beter alleen tethered upgrades kan aanbieden en zorgen dat die zo clean mogelijk alles installen.

[ Voor 0% gewijzigd door 1nsane op 23-09-2015 14:16 . Reden: Smiley ]

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

1nsane schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:02:
[...]
Kijk! Daar heb ik wat aan, ik weet dat iOS 8 onder de motorkap anders is dan 7 maar optisch gezien lijkt het veel van het zelfde dus het lijkt me niet dat de telefoon van vlot naar ineens onbruikbaar zou gaan. Ik ken ook genoeg anderen die een 4s gebruiken met iOS 8 waarbij het wel werkt. Dat ga ik van het weekend maar eens proberen :-)
Er is geen mogelijkheid meer voor deze methode zodra Apple de signing van een vorige versie stopt. Dit komt altijd als een verrassing wanneer dit is (meestal na een dag of 9 à 10 na uitgave nieuwe minor of major versie!)

De signing van iOS 7 stopte bijvoorbeeld op 27/9/2014..

offtopic:
Gisteren zelf ook succesvol de schone image methode toegepast omdat ik mijn iPad 3 definitief op iOS 8.4.1 laat

NRG

• 1nsane
GerardVanAfoort schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:25:
[...]

Er is geen mogelijkheid meer voor deze methode zodra Apple de signing van een vorige versie stopt. Dit komt altijd als een verrassing wanneer dit is (meestal na een dag of 9 à 10 na uitgave nieuwe minor of major versie!)

De signing van iOS 7 stopte bijvoorbeeld op 27/9/2014..

offtopic:
Gisteren zelf ook succesvol de schone image methode toegepast omdat ik mijn iPad 3 definitief op iOS 8.4.1 laat
Ohw bummer, naja maakt ook niet uit want was al van plan om dit weekend een clean install te gaan doen. Denk dat het mijn 4s nog wel een half jaartje extra plezier geeft minstens! Moet ook zeggen dat ik hem nog heb omwille van dat ik een sim only abbo heb en ik de 4s van m'n vriendin overnam, de oude 4 die ik nog had was inmiddels zo onwerkbaar traag geworden (kwam vooral omdat die uitvoering wel écht heel traag was, geen enkele app wilde meer op die single core) maar het grote verschil is dat ik weet dat er mensen zijn die een 4s met clean instal hebben die alles moeiteloos draaien, ik verwacht ook niet dat ik over een jaar nog steeds probleemloos met m'n 4s kan werken hoor maar tegen die tijd haal ik wel een 5s of een 6. Nu nog niet :-p

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:13
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:35:

Super! Thanks voor je info. Heb via die site ook een iOS 8.4.1 gedownload voor mijn iPad 3 gisteren. Hij draaide op 8.4, maar hij was traag, en vaak dacht hij dat als ik op de homeknop druktte, dat ik dubbel kliktte.. Heb hem wel eens hersteld via iTunes, ik dacht namelijk dat hij dan ook de complete image er opnieuw deed zetten? Maar dit is nóg beter dus? Hoe dan ook, tot nu toe geen dubbele klik meer ervaren (maar is vroeg om hier iets over te zeggen na minder dan een dag), de snelheid lijkt ook iets beter. Heb wel wat zaken ingesteld om het soepeler te maken, zoals verminder beweging heb ik aangezet.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:11
Volkan1984 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:29:
[...]

[...]

Apple weet wel degelijk dat nieuwe versies oudere toestellen trager maken. Ze optimaliseren minimaal en zorgen enkel dat het bruikbaar is, maar zoeken soms dusdanig de grens op dat de irritatie dusdanig groot wordt dat mensen het gevoel krijgen dat hun toestel gedateerd is en moeten upgraden.

Opzettelijk mag je het wel noemen, aangezien Apple ruimschoots de tijd heeft om te testen en het blijkbaar goed genoeg vind om uit te brengen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Dannydekr schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:54:
[...]

Apple weet wel degelijk dat nieuwe versies oudere toestellen trager maken. Ze optimaliseren minimaal en zorgen enkel dat het bruikbaar is, maar zoeken soms dusdanig de grens op dat de irritatie dusdanig groot wordt dat mensen het gevoel krijgen dat hun toestel gedateerd is en moeten upgraden.

Opzettelijk mag je het wel noemen, aangezien Apple ruimschoots de tijd heeft om te testen en het blijkbaar goed genoeg vind om uit te brengen.
Die ervaring heb ik iig niet.. iPad 3 sinds iOS 5.0.x tot nu toe met 8.4.1 en een iPhone 4 vanaf iOS 6 tot en met 7.1.2 tot voor kort gehad.
Puur op werkbaarheid van Apple standaard apps en basis functies eerder verbetering in usability. Een paar updates met bugs daargelaten wordt meestal wel redelijk snel gladgestreken.

En soms zet je wat van graphic opsmuk (verminder beweging bv puur graphic en batterij slurpend (en hoofdpijn bij sommigen)) uit, en heb je je snappy gevoel weer terug!

Enige gróte nadeel is dat je niet zelf mag beslissen dat je bv nu nog terug gaat naar iOS 7 of 6. Dat vindt ik wel echt ruk bij iOS!

NRG

• Dannydekr
GerardVanAfoort schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:13:
[...]

Die ervaring heb ik iig niet.. iPad 3 sinds iOS 5.0.x tot nu toe met 8.4.1 en een iPhone 4 vanaf iOS 6 tot en met 7.1.2 tot voor kort gehad.
Puur op werkbaarheid van Apple standaard apps en basis functies eerder verbetering in usability. Een paar updates met bugs daargelaten wordt meestal wel redelijk snel gladgestreken.

En soms zet je wat van graphic opsmuk (verminder beweging bv puur graphic en batterij slurpend (en hoofdpijn bij sommigen)) uit, en heb je je snappy gevoel weer terug!

Enige gróte nadeel is dat je niet zelf mag beslissen dat je bv nu nog terug gaat naar iOS 7 of 6. Dat vindt ik wel echt ruk bij iOS!
Ik heb altijd de nieuwste iPhone, mensen in m'n omgeving echter niet. Heb heel vaak waargenomen hoe traag zo'n toestel werkt op de nieuwste software en dat is echt misdadig traag. Dat je niet terugkunt maakt het alleen maar erger waardoor je bijna verplicht bent om een nieuw toestel te kopen..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Volkan1984
[...]

Totdat je bewijs hiervoor hebt noem ik dit onderbuikgevoelens.

[ Voor 6% gewijzigd door Volkan1984 op 24-09-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
[...]

Ik denk dat het een combinatie van factoren is gewoon. Apple optimaliseert voor de laatste 2 iPhones en iPads, las ik ergens, die daarnaast ook krachtigere hardware hebben dan oudere devices. Daarnaast worden er in major versies van iOS veel functies toegevoegd. Pas als er veel klachten komen over traagheid op oudere devices, dan optimaliseren ze her en der heb ik het idee, maar net wat je zegt ze zoeken soms de grens op. Wat je zegt over terug gaan naar een ouder iOS, dit zal wel te maken hebben met security. Maar ik vind het een keus van de gebruiker zou moeten zijn om terug te gaan, en niet van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Volkan1984 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:48:
[...]

Totdat je bewijs hiervoor hebt noem ik dit onderbuikgevoelens.
Bewijs: pak een iPhone 4 of 4s met de laatste versie die voor dat toestel beschikbaar is. Ga er een half uurtje mee aan de haal. Je zult merken dat de gebruikerservaring bijzonder slecht is door de extreme traagheid, zeker wanneer je de normale dingen doet zoals Whatsappen en Facebook bekijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Dannydekr op 25-09-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ja, maar komt dat door iOS op zichzelf, of door de updates van de apps? Ik blijf om die reden vaak wat langer op ouder iOS hangen, maar na allerlei app updates wordt de boel alsnog trager.

En verder helpt het altijd om weer eens wat "troep" van je telefoon te gooien.

Het is natuurlijk altijd heel lastig om te bepalen waar het van komt, en iedereen heeft weer andere apps op zijn telefoon, de een veel meer geheugen volgestouwd dan de ander, en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
dcl! schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:35:
Ja, maar komt dat door iOS op zichzelf, of door de updates van de apps? Ik blijf om die reden vaak wat langer op ouder iOS hangen, maar na allerlei app updates wordt de boel alsnog trager.

En verder helpt het altijd om weer eens wat "troep" van je telefoon te gooien.

Het is natuurlijk altijd heel lastig om te bepalen waar het van komt, en iedereen heeft weer andere apps op zijn telefoon, de een veel meer geheugen volgestouwd dan de ander, en ga zo maar door.
Ik heb wel eens een tijdje de app updates uitgezet op mijn iPad 3, maar dat heb ik maar een paar weken gedaan ofzo, het voelt niet safe om met een verouderde app te zitten. En eerlijk gezegd doen alle apps het gewoon prima, het is meer het besturingssysteem wat steeds minder soepel voelt na alle updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ik heb op mijn iPhone 4 toch steeds vaker apps die er uit klappen of vastlopen.
Heb lang gewacht met iOS 7, maar toen ik die er pas op had gezet was de boel weer een stuk vlotter dan met 6. Echter iedere keer na app updates lopen (een aantal daarvan) steeds minder soepel.

Overigens valt het verder reuze mee, er is nog prima mee te werken hoor. Moeten inbellen met internet, dat was pas erg (15 jaar geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
dcl! schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:58:
Ik heb op mijn iPhone 4 toch steeds vaker apps die er uit klappen of vastlopen.
Heb lang gewacht met iOS 7, maar toen ik die er pas op had gezet was de boel weer een stuk vlotter dan met 6. Echter iedere keer na app updates lopen (een aantal daarvan) steeds minder soepel.

Overigens valt het verder reuze mee, er is nog prima mee te werken hoor. Moeten inbellen met internet, dat was pas erg (15 jaar geleden).
Welke apps lopen stroef? Ik heb bij mijn iPad 3 (en ook op mijn iPhone 5S) de Facebook app zo ingesteld dat hij video's niet automatisch afspeelt, dit scheelt in lag. Wat je ook eens kan proberen is dat hij apps niet ververst op de achtergrond. Dat soort dingen. Maar eerlijk is eerlijk, de iPhone 4 is nu ook wel ruim 5 jaar oud. Maar jij zegt dat het met iOS 6 al minder/traag was, dat is wel triest want iOS 6 is meen ik in 2012 uitgekomen. Toen was de 4 pas 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Yup, maar 6 slipte ook pas na verloop van tijd dicht. Na installatie iOS 7 ging het juist weer vlotter, itt wat ik had verwacht (had ook wel langer gewacht ermee, dus 7 was al weer een paar versies onderweg, dat scheelt natuurlijk).

De apps die bij mij vaak crashen/vastlopen zijn vooral nu.nl en audible en van die overbevolkte websites in safari (maar dat zijn dan ook het soort websites waar je met je gewone pc of laptop ook al gek van wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-06 16:33
Mijn ervaring/tip:

Zet iOS 9.1 beta op je telefoon, dit werkt een stuk vlotter en het multitasken is een stuk makkelijker.
De nieuwe smileys zijn een leuke toevoeging.

Het enige wat je hoeft te doen is lid te worden van het bèta programma. Ik heb iOS 9.1 nu een week draaien en heb nog geen enkele crash gehad dus hij is ook erg stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
steef2 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:22:
Mijn ervaring/tip:

Zet iOS 9.1 beta op je telefoon, dit werkt een stuk vlotter en het multitasken is een stuk makkelijker.
De nieuwe smileys zijn een leuke toevoeging.

Het enige wat je hoeft te doen is lid te worden van het bèta programma. Ik heb iOS 9.1 nu een week draaien en heb nog geen enkele crash gehad dus hij is ook erg stabiel.
Hoe ga je daarna door naar de final versie van 9.1? Krijg je die dan gewoon OTA aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-06 16:33
dennis_rsb schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:36:
[...]

Hoe ga je daarna door naar de final versie van 9.1? Krijg je die dan gewoon OTA aangeboden?
Ja, maar dat gaat nog wel even duren. Het is trouwens een Public Bèta, deze zijn over het algemeen bijna net zo stabiel als de final versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
steef2 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:40:
[...]

Ja, maar dat gaat nog wel even duren. Het is trouwens een Public Bèta, deze zijn over het algemeen bijna net zo stabiel als de final versie.
Thanks, ik kijk wel opzich is er mee te leven met 8.4.1 op de iPad 3. Ik betwijfel ook of 9.x sneller gaat zijn dan 8.4.1 op de iPad 3.
Pagina: 1