Ik heb een maandje terug een nieuw systeem samengesteld met Windows 10
Direct vanaf het begin had ik te maken met herstarten of bevriezen van het systeem.
Dus teruggestuurd, zou een los zittende geheugen strip moeten.
Na terugontvangst kwam het echter nog steeds voor en tegen beter weten in ben ik toch doorgegaan met de installatie. Echter was het aantal herstarten en freeze-frames niet meer te tellen, vooral bij het gebruik van Outlook 2013.
Voordat ik hem weer retour wil sturen wou ik wat dingen uitsluiten. Dus 2e + 3e HDD en 'interne' cardreader via USB losgekoppeld en ff zwaarbelasten.
Maar geen uitval meer. Dus nu wil weer alles aansluiten om te kijken of ik bevriezingen weer kan forceren maar nu wordt de 2e HDD en 'interne' cardreader via USB niet meer gevonden. Ook niet op een andere SATA of USB ingang (inclusief hardwarebeheer).
Heeft iemand enig idee? Is mijn nieuw moederbord een maandagochtend model?
alvast bedankt voor de 1e hulp
specs
Silverstone
SST-EC01-P
LG
BH16NS40 Bulk
Seagate
2TB SSHD
Akasa
InterConnect Pro
AK-HC-05U3BK
Noctua
NH-U14S
Fractal Design
Arc XL
Silverstone
SST-NJ520
Samsung
850 Pro - 256GB
Crucial
CT4K4G4DFS8213
Intel
Core i7-5820K - Boxed
LG
GH24NSC0
MSI
GeForce GTX 960 - Gaming - 2GB GDDR5
Asrock
X99 Extreme4/3.1
Microsoft
Windows 10 Home NL 64bit OEM
3e (oude) HDD: HD103SJ 1TB
Direct vanaf het begin had ik te maken met herstarten of bevriezen van het systeem.
Dus teruggestuurd, zou een los zittende geheugen strip moeten.
Na terugontvangst kwam het echter nog steeds voor en tegen beter weten in ben ik toch doorgegaan met de installatie. Echter was het aantal herstarten en freeze-frames niet meer te tellen, vooral bij het gebruik van Outlook 2013.
Voordat ik hem weer retour wil sturen wou ik wat dingen uitsluiten. Dus 2e + 3e HDD en 'interne' cardreader via USB losgekoppeld en ff zwaarbelasten.
Maar geen uitval meer. Dus nu wil weer alles aansluiten om te kijken of ik bevriezingen weer kan forceren maar nu wordt de 2e HDD en 'interne' cardreader via USB niet meer gevonden. Ook niet op een andere SATA of USB ingang (inclusief hardwarebeheer).
Heeft iemand enig idee? Is mijn nieuw moederbord een maandagochtend model?
alvast bedankt voor de 1e hulp
specs
Silverstone
SST-EC01-P
LG
BH16NS40 Bulk
Seagate
2TB SSHD
Akasa
InterConnect Pro
AK-HC-05U3BK
Noctua