Toon posts:

Hoger in Google

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een portfolio website gebouwd *snip* niet relevant de site is zo goed als af en de meta tags staan erin. Maar in Google staat mijn site op pagina 2/3 terwijl mijn test domein (zonder meta tags) op de 2e plaats staat.......

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat mijn domein *snip* niet relevant hoger in Google komt en e.v.t mijn test domein ( *snip* niet relevant ) lager.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Thijmen

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 13-09-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

SEO is hier het toverwoord. Met enkel meta-tags kom je er echt niet meer tegenwoordig (dat was 15 jaar geleden misschien nog zo, maar tegenwoordig spelen die nog maar een miniscule rol). Lees bijvoorbeeld de blogs van Yoast eens, dan kom je al een heel eind met het invullen van je content en bouwen van je site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

De testsite bestaat vast al langer, dus die heeft dan mogelijk meer 'authoriteit' over het onderwerp 'thijmen peters'
Ik zou de oude site offline gooien en daar een 301 redirect neerzetten (http response code 301, moved permanently). Daarmee geef je aan dat de site verhuist is, en bezoekers gaan dan ook automatisch door naar de nieuwe URL.

Verder, verwacht geen wonderen van metatags. Google doet daar bijna niks meer mee.
Zorg juist dat er voldoende relevante tekst op de site staat en dat je daar goede opmaak voor gebruikt (H elementen voor koppen, P voor paragrafen, etc).
Maak ook goed gebruik van alt-tags bij foto's, relevante bestandsnamen in plaats van image01.jpg en page03.html.

Trouwens, welke zoekterm zoek je naar?
Want jouw google resultaat hoeft mijn google resultaat niet te zijn. Google personaliseert zoekresultaten namelijk.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik ga ermee aan de slag. Mijn zoekterm was overigens Thijmen Peters.